آفتاب
حقیقت پور در گفتگو با مهر:

رهروان ولایت شیرازه لازم را برای مدیریت ندارد/ بعد از افتضاح هیات پارلمانی اروپا در جلسات فراکسیون شرکت نمی کنم

رهروان ولایت شیرازه لازم را برای مدیریت ندارد/ بعد از افتضاح هیات پارلمانی اروپا در جلسات فراکسیون شرکت نمی کنم

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه از وقتی مسئولان این فراکسیون میزبان هیات پارلمانی اروپا شدند و آن افتضاح به بار آمد دیگر در جلسات فراکسیون شرکت نمی کنم، گفت: فراکسیون شیرازه لازم برای مدیریت را ندارد و اعضا به جای فراکسیونی عمل کردن آتش به اختیار هستند.

منصور حقیقت پور عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در واکنش به اظهارات اخیر محمد رضا تابش نماینده اصلاح طلب مجلس درباره از اکثریت افتادن فراکسیون رهروان ولایت، گفت: صحبت های وی از موضع ادب و احترام نبود و جا نداشت که آقای تابش اینگونه اظهار نظر کند.

وی در پاسخ به اینکه وضعیت فراکسیون رهروان ولایت در مجلس چگونه است و اینکه گفته می شود برخی اعضا از این فراکسیون جدا شده اند؟ گفت: ما هم نگران وضع فراکسیون رهروان هستیم. اگر فراکسیون پای کار بود طرح سوال آقای رسایی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نباید رای می آورد و وزیر  هم کارت زرد نمی گرفت.

حقیقت پور در خصوص اینکه چرا فراکسیون رهروان نتوانست در این موضوع تصمیم فراکسیونی بگیرد، گفت: فراکسیون شیرازه لازم برای مدیریت را ندارد و اعضا به جای فراکسیونی عمل کردن آتش به اختیار هستند.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه مدتی است که در جلسات فراکسیون حاضر نمی شوم گفت: از وقتی که مسئولان فراکسیون میزبان هیات پارلمانی اروپا شدند و آن افتضاح به بار آمد دیگر در جلسات فراکسیون شرکت نمی کنم. 

وی افزود: سایر اعضایی هم که در جلسات فراکسیون رهروان شرکت نمی کنند به نحوه مدیریت و برنامه های فراکسیون انتقاد دارند.

به گزارش مهر، پیش از این محمد رضا تابش نماینده اصلاح طلب مجلس در خصوص جدا شدن برخی اعضای اصلاح طلب و حامی دولت از فراکسیون رهروان ولایت گفته بود: ما ملاحظه رهروان ولایتی‌ها را کرده‌ایم تا وزن و احترام رئیس مجلس حفظ شود.با نزدیکی انتخابات مجلس‌، آرایش سیاسی مجلس صد درصد تغییر می‌کند و حتما قدرت فراکسیون رهروان ولایت شکسته می‌شود.

کد N51916

وبگردی