آفتاب

استعفای 124 عضو جبهه گروه‌های سوسیالیست الجزایر

استعفای 124 عضو جبهه گروه‌های سوسیالیست الجزایر

124 تن از اعضای "جبهه گروه‌های سوسیالیست" الجزایر در اعتراض به انحراف رهبران جدید از اصول و مبادی این جبهه استعفا کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، 124 نماینده جبهه"گروه‌های سوسیالیست"، بزرگترین و قدیمی‌ترین حزب مخالف الجزایر به صورت گروهی از سمت خود استعفا دادند.

پس از استعفای اعضای "شورای فدرال" وابسته به این حزب در اوایل ماه میلادی جاری این دومین ضربه‌ای بود که در 10 روز گذشته به پیکره این حزب اپوزیسیون وارد شد.

124 نماینده مستعفی طی بیانیه‌ای اعلام کردند که برای اعلام همبستگی با نماینده مستعفی در شورای فدرال دست به این اقدام زده‌اند.

آنها همچنین اعلام کردند: از زمانی که رهبری جدید این حزب زمام امور را به دست گرفته در همه عرصه‌ها حزب با رکود مواجه شده است.

نمایندگان مستعفی همچنین رهبران جدید این حزب را به عدم درک درست از قوانین مربوطه حزب و ناآگاهی آنها از اصول و ایدئولوژی‌های حزب و همچنین عدم پایبندی آنها به تحقق مطالبات اعضا متهم کردند.

در این بیانیه همچنین تصریح شده است که رهبران جدید حزب جبهه نیروهای سوسیالیست از اصول و قواعد این حزب و مبارزه برای تحقق عدالت و دموکراسی منحرف شده‌اند.

پیشتر 22 تن از اعضای دفتر فدرالی حزب جبهه گروه‌های سوسیالیست در اعتراض به دخالت‌های "دفتر ملی" در اختیارات و تصمیمات آنها استعفا دادند.

انتهای پیام

کد N51846

وبگردی