آفتاب
سردار نقدی در گفتگو با مهر:

کشتن ماجد الماجد کار کسانی است که از اعترافاتش آسیب می دیدند

کشتن ماجد الماجد کار کسانی است که از اعترافاتش آسیب می دیدند

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه ماجد الماجد رهبر گروه تروریستی بود که انفجارهای مقابل سفارتمان در کشور لبنان را برعهده گرفته گفت:کشته شدن ماجد الماجد کار کسانی است که از اعترافات آن آسیب می دیدند به طور حتم فرد بی طرف نمی تواند چنین کاری را انجام دهد.

سردار سرتیپ محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ماجد الماجد رهبر گروه تروریستی بود که انفجارهای مقابل سفارتمان در کشور لبنان را برعهده گرفت گفت:کشته شدن ماجد الماجد کار کسانی است که از اعترافات آن آسیب می دیدند و به طور حتم فرد بی طرف نمی تواند چنین کاری را انجام دهد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره دعوت نشدن ایران به کنفرانس ژنو 2 برای حل بحران سوریه نیز گفت: یکی از خصوصیات استکبار این است که حق ناپذیر است و واقعیت ‌ها را نمی بیند وقتی واقعیت بزرگی به نام جمهوری اسلامی و حقش نادیده گرفته شود سرنوشت این کنفرانس از قبلی نمی تواند موفق تر باشد.

ماجد الماجد تروریست سعودی حدود 2 هفته قبل در شهر النبک سوریه و در ارتفاعات کوه های القلمون و نزدیک مرز لبنان بازداشت شده است و انتشار اخباری مبنی بر اینکه وی بندر بن سلطان رئیس اداره اطلاعات عربستان ارتباط نزدیکی داشته باعث شد که تحقیقات درباره علل کشته شدن ناگهانی وی در زندان ادامه داشته باشد.

کد N51686

وبگردی