آفتاب
در گزارشی مطرح شد؛

تهدید اولاند به شکایت از مجله کلوزر/آقای خاص فرانسه در مسیر برلوسکنی 

تهدید اولاند به شکایت از مجله کلوزر/آقای خاص فرانسه در مسیر برلوسکنی 

رئیس جمهور فرانسه در واکنش به اقدام یک مجله در انتشار تصاویر و اخباری در خصوص رابطه وی با یک بازیگر زن، اعلام کرد که از این مجله شکایت می کند. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویورک تایمز، مجله کلوزر که در سال های اخیر به سبب انتشار تصاویر و اخبار جنجالی معروف شده باز دیگر خبری جنجال برانگیز منتشر کرده است. این مجله با انتشار تصاویری مروبط به یک آپارتمان در پاریس از رفت و آمد "فرانسوا اولاند" رئیس جمهور فرانسه، و هنرپیشه ای به نام "جولی گایت" به این آپارتمان خبر داده و مدعی  وجود رابطه میان آن دو شده است. 

در همین رابطه کاخ الیزه امروز جمعه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که اولاند قصد شکایت از این مجله به دلیل نقض حریم شخصی از سوی آن را دارد. در این بیانیه هیچ اشاره ای به اینکه اولاند رابطه با این بازیگر زن فیلم های کمدی را تکذیب می کند قید نشده است. 

به نوشته نیویورک تایمز، گایت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال 2012، در کمپین اولاند حضور داشته و برای پیروزی او تبلیغ می کرده است. 

تصاویری که کلوزر درباره رابطه اولاند و گایت منتشر کرده است

مجله کلوزر همان مجله ای است که در سال گذشته با انتشار تصاویر نیمه عریان "کیت میدلتون" عروس خاندان سلطنتی انگلیس، موجب خشم لندن شد. 

رابطه اولاند با این بازیگر زن در حالی فاش می شود که او مدت چند سال است بدون آنکه قراردادی در خصوص ازدواج بین او و "والری تریوایلر" وجود داشته باشد، با این خبرنگار زن زندگی می کند.

زندگی نامشروع اولاند با تریوایلر سبب انتقادات گسترده ای از الیزه در سال های گذشته شده بود.  والری هم اکنون 48 ساله است و پیش از این دوبار ازدواج کرده است. والری ماسونو (به فرانسوی:Valérie Massonneau) که بعد از ازدواج دومش با نام خانوادگی تریروایلر (Trierweiler) شناخته می ‌شود از خبرنگاران سیاسی فرانسوی است که در ۱۶ فوریه ۱۹۶۵ در آنژو فرانسه متولد شده و از سال ۲۰۰۵ با فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه که در تاریخ ۶ مه ۲۰۱۲ به ریاست جمهوری رسید زندگی می ‌کند.

انتشار این تصاویر نشان می دهد، اولاند نیز در همان مسیر "سیلویو برلوسکنی" نخست وزیر اسبق ایتالیا، گام برمی دارد. مسیری که به دلیل ارتباطات نامشروع متعدد منجر به سقوط برلوسکنی در عرصه سیاسی شد. 

کد N51315

وبگردی