آفتاب

ملی پوش پرش ارتفاع "سرباز قهرمان" می شود

ملی پوش پرش ارتفاع "سرباز قهرمان" می شود

ملی پوش پرش ارتفاع ایران که این روزها در دوره آموزشی سربازی به سر می برد می گوید با حضور مربی خارجی و زمان مناسب باقی مانده تا بازی های آسیایی مشکلات کلی برطرف شده و دیگر بهانه ای برای نتیجه نگرفتن یک ورزشکار باقی نمی ماند.

کیوان قنبرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) درباره وضعیت تمرینی خود گفت: حدود 20 روز است که دوره آموزشی سربازی را می گذرانم و فدراسیون دوومیدانی هم تلاش می کند که بتواند مرخصی برایم بگیرد تا تمریناتم را در ورزشگاه آفتاب انقلاب ادامه دهم. البته حالا هم بعداز ظهرها تمرین می کنم تا آمادگی ام را از دست ندهم.

ملی پوش پرش ارتفاع ایران با بیان این که پس از گذراندن دوره آموزشی از طرح سرباز قهرمان استفاده خواهد کرد، گفت: فدراسیون دوومیدانی از وضعیت سربازی ام با خبر است و تلاش دارد شرایطی مهیا شود تا در دوران آموزشی هم تمریناتم را در ورزشگاه آفتاب انقلاب زیر نظر «ایگورپاکلین» ادامه دهم.

وی ادامه داد: «پاکلین» پیش از المپیک لندن هم در ایران بود و امسال هم که زمان مناسبی تا بازی های آسیایی داریم به ایران آمده است و چندی پیش نیز اردویی را در کیش داشتیم که اردوی بسیار خوبی بود. قرار است این اردوها در ورزشگاه آفتاب انقلاب پیگیری شود.

قنبرزاده با بیان این که در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت خواهد کرد، گفت: نتیجه قابل پیش بینی نیست چون در حال حاضر شرایط ویژه ای دارم و به هر حال سربازی سختی های خودش را دارد هرچند از این وضعیت ناراضی نیستم. تلاشم این است که در مسابقات داخل سالن هم نتیجه بگیرم و ورودی داخل سالن قهرمانی جهان را کسب کنم هر چند ورودی 2 متر و 30 سانتی متر است و کسب این ورودی کار چندان آسانی در فصل زمستان نیست.

این ملی پوش پرش ارتفاع ایران خاطرنشان کرد: زمان کافی تا بازی های آسیایی داریم و «پاکلین» هم قرارداد خود را تا این مسابقات امضاء کرده است در نتیجه می توان گفت مشکلات کلی حل شده و تنها مشکلات جزیی همچون برگزاری اردو و مسابقات برون مرزی باقی مانده که فکر می کنم با توجه به حساسیت بازی های آسیایی این مشکلات هم برطرف شود. در نتیجه بهانه دیگری برای من ورزشکار باقی نمی ماند و با این شرایط اگر در این رقابت ها نتیجه نگیرم تقصیر خودم هست.

وی افزود: در دوره قبلی بازی های آ سیایی با اختلاف بسیار کمی نتوانستم مدال بگیرم و این بار دوست دارم مدال کسب کنم.

انتهای پیام

کد N50586

وبگردی