آفتاب
سردار نقدی در یادواره پدران آسمانی:

مبارزه با استکبار با فعالیت دیپلماتیک منافات ندارد/ پس از جنگ در عین مذاکره با عراق هیچگاه با صدام دیدار نداشتیم

مبارزه با استکبار با فعالیت دیپلماتیک منافات ندارد/ پس از جنگ در عین مذاکره با عراق هیچگاه با صدام دیدار نداشتیم

سردار نقدی با بیان اینکه مبارزه با استکبار وظیفه ما است و ربطی به دیپلماسی ندارد، افزود: بعد از جنگ ما مذاکرات زیادی با رژیم بعثی داشتیم ولی هیچگاه رییس جمهورهایمان با هم دیدار نداشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفان در سومین یادواره پدران آسمانی که امروز در مرکز علوم پزشکی ایران برگزار شد گفت: استقلال و آزادی، کرامت و شرافت و برافراشته شدن پرچم اسلام مدیون ایثار و خون شهدای بزرگوار و حماسه خانواده آنان است.

وی ادامه داد: درود می فرستیم به شهدای 19 دی 1356 که این اقدام آنها در نهایت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد. این شهدا در خیابان های قم سینه سپر کردند و صف شکن حرکت برای پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

سردار نقدی با بیان اینکه همانطور که بساط ستم شاهی را خون شهدای 19 دی قم برچید، ادامه داد: بساط ستم آمریکا و صهیونیسم را با یاد شهدا و پایمردی در راهشان برخواهیم چید.

رییس سازمان بسیج با اشاره به اینکه یک روز عبادت کسی که تصمیم گرفته با دشمن خدا بجنگد برابر 365 میلیون روز عبادت یک عابد است، ادامه داد: خدای متعال بشریت را آزاد می خواهد، آزاد از بردگی طاغوت ها و آزاد برای عبودیت مجاهدی که به میدان می آید برای مبارزه با کفر، خلیفه و جانشین خدا که می خواهد اراده خدا را روی زمین محقق کند.

وی با بیان اینکه آن چیزی که امروز ملت ایران را به این عظمت رسانده ایستادگی در مقابل استکبار است، افزود: بعضی دائما دم از روی کردن به زندگی مفرح حیوانی می زنند و جامعه را دعوت می کنند که مبارزه را کنار بگذارید. می گویند انقلاب کردیم و از طاغوت رها شدیم. کاری نداشته باشیم این طرف و آن طرف ظلم می شود.

سردار نقدی افزود: با چنین دعوتی از سوی افرادی مواجهیم که اسم و رسم های بزرگی دارند و مردم را به سازش و تسلیم دعوت می‌کنند. باید بدانیم راه ملت ما همین راهی است که تا امروز آمده‌ایم.

رییس سازمان بسیج ادامه داد: این پیشرفت علمی، استقلال سیاسی در هیچ کجای دنیا اندازه جمهوری اسلامی وجود ندارد. در جمهوری اسلامی همه مردم آزادند و مواضعشان را می گویند این حاکمیت اسلام را به دست آوردیم در هیچ کجا مشاهده نمی شود. الان مگر کشور عراق چقدر امنیت دارد؟ چقدر استقلال؟ چقدر رفاه دارند؟ امروز 4 ساعت در شهرهای عراق برق وجود دارد. پیشتازان در صحنه مبارزه با طاغوت هم عاقبت و سعادت اخروی دارد هم عزت دنیوی و امکانات دنیوی.

وی با بیان اینکه راه شهدا الهام بخش است و به خاطر همین به خانواده شهدا خرده می گیرند افزود: برچسب می زنند که استفاده از ابزاری از شهدا می شود و حرف های دیگر بزنید در حالی که من می گویم بروید وصیت نامه شهدا را بخوانید. گفته سازش کنید یا با آمریکا مبارزه کنید؟ گفته بایستید پشت سر ولایت یا نه؟ وصیت نامه شهیدان سند جاویدان است و نقشه راه برای رسیدن به قله نهایی است.

سردار نقدی ادامه داد: امروز بزرگترین اجتماع انسانی به یاد یک شهید است. در ابعین حسینی از همه جاهای دنیا نزدیک 15میلیون در یک جا جمع می شوند و این راه شهید است که انسان ها را بزرگ می کند.

رییس سازمان بسیج به آرزوهای شهدا اشاره کرد و گفت: آرزوهای بزرگ شهدا این بود که در بیت المقدس با امامشان نماز بگذارند. ما با شهدا میثاق می‌بندیم تا این آرزوی بزرگ را محقق کنیم و دست از مبارزه با استکبار بر نخواهیم داشت و این منافاتی با فعالیت دیپلماتیک ما ندارد.

وی ادامه داد: ما در بعد از جنگ مذاکرات زیادی با رژیم بعثی داشتیم ولی در نمازها می گفتیم مرگ بر صدام. هیچ موقع هم روسای جمهورمان بعد از جنگ مذاکره نکردند. همان کارشناسان و دیپلمات ها مذاکره می کردند. الان هم کارشناسان و دیپلمات ها کار خودشان را می کنند و وظیفه ما هم مبارزه با استکبار و ظلم و ستم است.

سردار نقدی در پایان افزود: وقتی می خواهیم چهره واقعی دشمن را برملا کنیم همان نرمش قهرمانانه است که دنیا بفهمد اینها چه جنایتکارانی هستند و همین الان هم برملا می شود.

کد N48226

وبگردی