آفتاب
مظفر در نطق میان دستور:

چهره نظام سلطه همانند تمساحی است که نمی دانیم می خواهد لبخند بزند یا ببلعد

چهره نظام سلطه همانند تمساحی است که نمی دانیم می خواهد لبخند بزند یا ببلعد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید نه به لبخندهای نظام سلطه دلخوش شویم و نه از اخم و تهدیدهای آنها هراسی به دل راه بدهیم ،اظهار داشت: چهره سرمداران نظام سلطه همانند تمساحی است که وقتی دهانش را باز می‌کند، نمی‌دانیم می خواهد لبخند بزند و یا ببلعد بنابراین تیم مذاکره‌کننده به ویژه در زمان اجرایی شدن توافق ژنو باید بیش از گذشته دقت کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر،حسین مظفر  نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز روز چهارشنبه مجلس با اشاره به مذاکرات هسته ایران گفت: اگر چه به نظر برخی از اعضای محترم مذاکره‌کننده در سومین دور مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 پیشرفت‌های قابل قبولی صورت گرفته اما تا زمان ارائه جمع‌بندی گزارش نمی توان به درستی اظهار نظر کرد.

وی تاکید کرد:  اختلاف نظرهایی درباره تفسیر فراتر از متن توافق‌نامه ژنو ارائه شده است اگر به درستی مدیریت نشود اجرای توافق‌نامه با مشکل جدی روبرو خواهد شد. اقدامات دولت تدبیر و امید در حل و فصل مسئله هسته‌ای قابل تحسین است.

مظفر ادامه داد: به امید خدا تلاش‌ های آنها در چارچوب ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و مصالح ملی به ثمر خواهد نشست. همچنین مسئولان و ملت نیز موظف به حمایت از مذاکره‌کنندگان هستند اما نباید فراموش کرد که سرمداران نظام‌های سلطه به خاطر عملکرد سلطه‌گرانه‌ خود که اقدام به باجگیری از ملت‌های مظلوم و چپاول کشورها می‌کنند برای ما قابل اعتماد نخواهند بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید نه به لبخندهای نظام سلطه دلخوش شویم و نه از اخم و تهدیدهای آنها هراسی به دل راه بدهیم که نخواهیم داد،اظهار داشت: چهره سرمداران نظام سلطه همانند تمساحی است که وقتی دهانش را باز می‌کند، نمی‌دانیم می خواهد لبخند بزند و یا ببلعد بنابراین تیم مذاکره‌ کننده به ویژه در زمان اجرایی شدن توافق ژنو باید بیش از گذشته دقت کنند تا از تصمیماتی که مصالح ملی و حقوق ملت را نادیده می‌گیرد جلوگیری کرده و در صورت تخطی از چارچوب توافقنامه و انجام تحریم‌های جدید مذاکره را به حالت تعلیق در آورند.

این نماینده مجلس با اشاره به قطعنامه صادر شده علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، تصریح کرد: صدور قطعنامه ضد ایرانی در مجمع عمومی شصت و هشتم سازمان ملل مبنی بر متهم کردن ایران اسلامی به نقض حقوق بشر، هر چند مسئله تازه نیست ولی بیانگر استمرار سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ایران و استفاده ابزاری نظام سلطه از سازمان‌های بین‌المللی در تامین منافع خود است.

مظفر ادامه داد:  آمریکایی‌ها در حالی بحث حقوق بشر علیه ایران را مطرح می‌کنند که خود برخوردهای دوگانه‌ای در این زمینه داشته‌اند. آن ها در قبال رژیم صهیونیستی رفتارهای متناقضی را داشتند رسوایی‌های آمریکا در زندان‌های ابوقریب و اشغال نظامی افغانستان، عراق و کشتار صدها هزار غیرنظامی در این کشورها و به ویژه آتش‌افروزی در سوریه،‌ لبنان و عراق نشان از نقض حقوق بشر توسط این کشور است.

مظفر در بخش دیگری از نطقش به مسایل خاورمیانه اشاره کرد و گفت: امروز خاورمیانه یکی از سخت‌ترین و آشفته‌ترین دوران خود را پشت سر می گذارد زیرا فعالیت‌های گروه‌های وابسته به القاعده در سوریه،‌ عراق و لبنان با حمایت شاهزاده‌های سعودی گسترش یافته است. رژیم موروثی آل سعود با پرورش تروریست‌های تکفیری و سلفی همچنین با تزریق دلارهای نفتی برای باج‌گیری و نقش‌آفرینی در کنفرانس ژنو 2 به نحو وحشیانه‌ای وارد این باتلاق شده است و با اعزام تروریست به کشورهایی مانند عراق،‌سوریه،‌ مصر،‌لبنان‌،تونس،‌لیبی و یمن دریایی از خون را به راه انداخته است.

نماینده مردم تهران افزود:  گستاخی رژیم آل سعود به جای رسیده است که رئیس دستگاه اطلاعاتی آن اخیرا با هدف افزایش حملات انفجاری در ایران به سرمداران منافقان وعده داده است که به تامین بودجه فعالیت‌های مسلحانه آنها بپردازد. این رژیم ضمن تامین فعالیت‌های این گروه به آنها وعده داده است که بیش از هزار نیروی سلفی جهادی را از سراسر جهان به کمک آنها بفرستد تا برای حملات تروریستی علیه ایران به آنها یاری رساند.

وی ادامه داد: رفتار عربستان در ماه‌های اخیر مانند دیوانه‌ای است که به خاطر تحقق نیافتن خواسته های نامشروعش در منطقه و از ترس تفاهم‌های احتمالی بین ایران و غرب، وجه‌المصالحه قرار گرفتن و منزوی شدن آنها به شیوه‌های احمقانه و وحشیانه ای دست می‌زنند تا به بازیگران عرصه سیاست وجود خود را اثبات کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به حادثه تروریستی که در مقابل سفارت ایران در بیروت گفت: این انفجار که منجر به شهادت 25 نفر و مجروح شدن بیش از 150 نفر شد دستگیری عامل ننگین این اقدام تروریستی را به دنبال داشت ولی دستگیری این فرد به نام ماجدالماجد رسوایی شاهزاده‌های سعودی را در این اقدامات تروریستی پیش از پیش به نمایش گذاشت.

کد N47936

وبگردی