آفتاب

شهرک طلاب قم میزبان دو شهید گمنام

شهرک طلاب قم میزبان دو شهید گمنام

معاون امور طلاب و دانش‎آموختگان حوزه از برگزاری مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در قم همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، حجت‎الاسلام والمسلمین محمود ملکدار با اشاره به برگزاری مراسم تشییع چهار شهید گمنام در قم افزود: شهرک مهدیه میزبان طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم است و بنا به درخواست‎های مکرر و اجابت مسئولان امر در هفته جاری میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود. این شهدا در روز جمعه، متعلق به امام زمان(عج)، روز شهادت پدر بزرگوار حضرت، روز به امامت رسیدن حضرت و در شهرک متعلق به سربازان حضرت دفن خواهند شد.

وی افزود: مراسم تشییع این شهدا در روز جمعه هفته جاری، از مسجد امام حسن عسکری(ع) آغاز می‌شود و پس از رسیدن به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و ادای نماز و نماز جمعه، پیکر پاک دو شهید به سمت شهرک مهدیه حرکت خواهد کرد.مراسم تشییع از ساعت 10:30 آغاز خواهد شد و پس از طی مسیر تا نماز جمعه قم در حرم مطهر، دو شهید دیگر به شهر دستجرد قم منتقل خواهند شد.

سیدجواد حسینی، مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان قم در سخنانی با ذکر این مطلب که چهار شهید گمنام اخیر، از شهدای لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) قم بوده‏‎اند، تصریح کرد: همه این شهدا قمی هستند و یکی از این شهدا 16ساله و دیگری 20ساله و دو شهید دیگر 22 و 25سال هستند.

وی عنوان کرد: مراسم تدفین این چهار شهید در شهرک مهدیه و دستجرد قم در روز جمعه این هفته مصادف با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) با حضور مردم شهیدپرور و قدرشناس قم برگزار می‎‏شود.

انتهای پیام

کد N47077

وبگردی