آفتاب

چیت‌چیان در کمیسیون عمران/نمایندگان قانع نشدند

چیت‌چیان در کمیسیون عمران/نمایندگان قانع نشدند

یک عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور حمید چیت‌چیان وزیر نیرو برای پاسخ به پرسش دو تن از نمایندگان خبر داد.

محمد فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ توضیح داد: سوالات دو نماینده در حضور وزیر مطرح شد و کمیسیون به این نتیجه رسید که این سوالات درباره‌ی برنامه‌ها و راهکارهای وزیر درخصوص آب کشور، خشکسالی و مدیریت آن بود.

او ادامه داد: در نتیجه کمیسیون به این جمع‌بندی رسید که این موارد در برنامه‌ی پنجم توسعه آمده و به صورت سوالی نیست، بلکه مربوط به برنامه‌های وزیر است که در جلسه‌ی رای اعتماد هم مطرح شد.

نماینده مردم نطنز اضافه کرد: از آن‌جایی که این دو نماینده قانع نشدند قرار شد کمیسیون به اطلاع هیات رییسه برساند که این نمایندگان سوال نداشتند، بلکه در مورد برنامه‌های وزیر بحث کردند تا هیات رییسه در این مورد تعیین تکلیف کند.

فیروزی هم‌چنین از بررسی طرح ایجاد رونق در ساخت و ساز و تسهیل در صدور پروانه ساختمانی در شهرها خبر داد و افزود: چون این طرح چندان پخته نبود به کمیته شهرسازی ارجاع و قرار شد کارشناسانی دعوت شوند و طرح را چکش‌کاری کنند تا دوباره به صحن کمیسیون برگردد.

انتهای پیام

کد N46761

وبگردی