آفتاب
دبیر جامعه اسلامی کارمندان استان اصفهان تاکید کرد:

شناسایی و تربیت نیروی انسانی شایسته و متخصص، هدف جامعه اسلامی کارمندان

شناسایی و تربیت نیروی انسانی شایسته و متخصص، هدف جامعه اسلامی کارمندان

با شناسایی و تربیت کارمندان متعهد و متخصص، می‌توانیم در راستای دفاع از حقوق کارمندان گام‌های اساسی برداریم.

ایلنا: دبیر جامعه اسلامی کارمندان استان اصفهان گفت: این تشکل درصدد است تا ضمن شناسایی وتربیت کارمندان متعهد و متخصص، در راستای دفاع از حقوق کارمندان گام‌های اساسی بردارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ عبدالله ابدال، با اشاره به اینکه جامعه اسلامی کارمندان یکی از تشکل‌های زیر مجموع جبهه پیروان خط امام و رهبری است، گفت: جامعه اسلامی کارمندان به عنوان تشکلی عقیدتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ضمن تبعیت از مقام عظمای ولایت، همواره خود را ملتزم و پایبند به قانون اساسی می‌داند.

وی افزود: یکی از اهداف اینجامعه، ایجاد زمینه‌های لازم به منظور تحقق بخشیدن به آرمان‌های حضرت امام (ره) و رهبری و تلاش در جهت استقرار حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است.

ابدال بیان کرد: تلاش در جهت تبیین ارزش‌ها و اصول انقلاب به ویژه ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی در جامعه، گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سازمان‌ها و ادارات، ارتقای سطح علمی، سیاسی و مذهبی کارمندان، حمایت از حقوق کارکنان، سعی در از بین بردن مظاهر فساد در ساختار اداری، شناسایی و تربیت نیروی کارآمد و متعهد جهت کمک و اعتلای سازمان‌ها و ادارات از دیگر اهداف و رویکردهای این‌جامعه است.

وی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی کارمندان از سال ۸۸ در اصفهان راه اندازی شده است، گفت: فعالیت اینجامعه در طی سال‌های گذشته در استان کم رنگ بود، اما اکنون درصدد هستیم تا با تعامل و همفکری هرچه بیشتر با نخبگان فکری، کارمندان و تشکل‌های دیگر بتوانیم در آینده نزدیک به یکی از تشکل‌های سیاسی پویا واثر گذار درسطح استان مبدل شویم.

دبیر جامعه اسلامی کارمندان استان اصفهان با بیان اینکه خواسته ما از مدیران و مسوولان ادارات استان این است که آن‌ها جامعه اسلامی کارمندان و اعضای آن را در مقابل مدیریت خود قلمداد نکنند، گفت: انتظار ما این است که مسوولان ومدیران، جامعه اسلامی کارمندان را به عنوان یک منبع برای کشف، شناخت و توانمند سازی نیروی انسانی بدانند، زیرا که هدف ما شناسایی وتربیت نیروهای انسانی شایسته و متخصص است.

ابدال خاطرنشان کرد: خواسته ما از مسئولان و نمایندگان مجلس این است که ضمن دفاع از حقوق کارمندان به حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نظر مثبت ومساعد داشته باشند.

وی افزود: جامعه اسلامی کارمندان در استان اصفهان در جهت رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی و الویت‌های متفاوتی را نیز در دستور کار قرار داده است که به طور مثال می‌توان به جذب اعضای جدید، برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی، ایجاد فضای رسانه‌ای مستقل جهت اطلاع رسانی کا رمندان، برنامه ریزی برای تشکیل هسته‌های سازمانی برای ادارات مختلف تاسیس دانشگاه علمی کاربردی جهت کارمندان استان اشاره کرد.

کد N45374

وبگردی