آفتاب

نماینده مردم اصفهان: تکفیری‌ها مسلمان‌نما هستند

نماینده مردم اصفهان: تکفیری‌ها مسلمان‌نما هستند

نماینده مردم اصفهان اظهار کرد: گروه‌های تکفیری و القاعده را آمریکا ایجاد کرد و آنان مسلمان‌نما هستند و دیدید که نه به سنی‌ها رحم کردند و نه به شیعه‌ها و دیدید که حتی ماجد الماجد را نیز کشتند و به هیچکس رحم نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حسن کامران طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما از مالکی دفاع کنیم چرا که با قاطعیت وارد شد به دلیل اینکه این جریان تکفیری‌ها که واقعا یک جریان ناسالم است را مورد هجمه قرار داد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران منادی وحدت است و مقام معظم رهبری هم تاکید داشتند سنی فلسطینی و شیعه لبنانی هر دو علیه صهیونیسم‌ها می‌جنگند و جمهوری اسلامی ایران سبب تقریب بین آنها شده است و در مورد سوریه هم همیشه تاکید داشتند که باید راه‌حل سیاسی در نظر گرفته شود و امروز دنیا بعد از سه سال به این نتیجه رسیده است.

کامران در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به وزیر بهداشت گفت: امروز وزیر بهداشت سخنانی را در مجلس گفتند اما نگفتند تبعیض را چگونه برطرف می‌کنند و در درمان نیز نباید هیچ تبعیضی وجود داشته باشد و در درمان سرباز و سردار، وزیر و وکیل، پولدار و بی‌پول باید یکسان باشند. چرا که جان، جان است و باید نسبت به آن حساس بود اما متأسفانه امروز اشرافی‌گری در درمان هم است.

نماینده مردم اصفهان همچنین در ارتباط با بررسی اموال مسئولین گفت: به چه دلیل مجمع تشخیص مصلحت نظام این را کنار گذاشته است و تشکیل کمیته برای آن به چه معناست، بررسی اموال مسئولین اشکالی ندارد و مردم باید بدانند که اموال مسئولین از کجا آمده است. همچنین نسبت به دو شغله‌ها نیز باید حساس بود، چطور می‌شود در انتخابات فدراسیون‌ها اعضای شورای شهر نمی‌توانند شرکت کنند اما وکلای مجلس می‌توانند؟

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود با انتقاد از وضع اعتبارات استان اصفهان گفت: اصفهان در درآمدهای پرداختی به دولت دوم است اما در بودجه آخر است و این آماری است مرکز پژوهش‌ها اعلام کرده است. همچنین در پرداخت حقآبه کشاورزان زاینده‌رود که مهریه همسران‌شان است نیز مورد بی‌توجهی قرار گرفته است در حالی که این غیرقابل فروش است و از انفال نیست و این باعث شده است که ذکات‌بده، ذکات‌بگیر شده و زاینده رود خشک شده است و کشاورزان اصفهان نیز دچار زیان‌های زیادی شده‌اند.

انتهای پیام

کد N45325

وبگردی