آفتاب

منابع خبری ترکیه از تشدید درگیری ها بین معارضان سوری خبر دادند

منابع خبری ترکیه از تشدید درگیری ها بین معارضان سوری خبر دادند

آنکارا - ایرنا - منابع خبری ترکیه روزدوشنبه ازتشدید درگیری ها بین گروه های مخالف ( معارضان و تروریستها ) دولت سوریه خبر دادند.

به گزارش ایرنا ، این منابع خبری اعلام کردند که درگیری ها بین مخالفان سوری در شهرهای ˈ ادلب و حما ˈ ی سوریه از شدت بیشتری برخوردار است.

به نوشته این منابع خبری ، یکی از گروه های مخالف که زیر گلوله باران شدید قرار دارد ،وادار به عقب نشینی از شهر ادلب در نزدیکی مرز ترکیه شد.

براساس این گزارش،شهر های ˈ رقه و طبقا ˈ نیز شاهد درگیری بین گروه های مخالف سوری است.

به نوشته منابع خبری ترکیه ، نیروهای ارتش به اصطلاح آزاد سوریه عناصر برخی از گروه های افراطی را در منطقه ˈعین العروض ˈ از استان ˈ الابیاتˈ را به محاصره در آورده و درگیری ها در این منطقه همچنان ادامه دارد.

ترکیه نیز امروز در پی افزایش درگیری ها بین گروه های معارض سوری در مرز این کشور با سوریه ، گذرگاه مرزی ˈآکچا قلعهˈ را مسدود کرد.

مقامات دولتی ترکیه در پی تشدید درگیری بین نیروهای ارتش آزاد سوریه و گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش ) در شهر ˈتل ابیاضˈ در نقطه مقابل مرز ˈآکچاقلعهˈ ، ترکیه این گذرگاه مرزی را بست .

براساس این گزارش ، منابع خبری ترکیه به زمان بازگشایی احتمالی این مرز که از فعال ترین مرزها بین ترکیه و سوریه است و در استان ˈشانلی عرفاˈ قرار دارد اشاره ای نکردند.

خاورم ** 2012 * 230**1856
کد N44328

وبگردی