آفتاب
به میزبانی چهارمحال و بختیاری

مسابقات سراسری «وبلاگ نویسی نماز» برگزار می‌شود

مسابقات سراسری «وبلاگ نویسی نماز» برگزار می‌شود

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از برگزاری سومین دوره مسابقات سراسری «وبلاگ نویسی نماز» به میزبانی این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه چهارمحال و بختیاری، با اشاره به شرکت 900 وبلاگ در این مسابقات در نخستین سال برگزاری، اظهار کرد: سال گذشته دو هزار 800 وبلاگ در دومین دوره این مسابقات شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: قبل از برگزاری این مسابقات موتورهای جستجوگر، نماز مسلمانان را به عنوان آخرین رکورد جستجو پس از نماز سایر ادیان نشان می‌دادند که پس از این مسابقات هم اکنون نماز مسلمانان به عنوان اولین رکورد جستجوی این موتورهای جستجوگر به نمایش در می‌آید.

کریمی افزود: فراخوان این مسابقات به زودی آغاز و تا حدود 20 اسفند ماه ادامه دارد و زمان پیش بینی شده برای برگزاری سومین دوره مسابقات وبلاگ نویسی نماز، اردیبهشت ماه سال آتی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، فرم ثبت نام در سومین دوره مسابقات وبلاگ نویسی نماز در آدرس الکترونیک http://chb-namaz.ir برای علاقه مندان به شرکت در این دوره از مسابقات قابل دسترسی است.

کریمی شیوه‌های رونق نمازهای جمعه و جماعت، آسیب شناسی وضعیت نماز در جامعه، راهکارهای ایجاد حضور قلب در نماز، کارکردهای مسجد نمونه و موفق، نقش نماز در مقابله با جنگ نرم و بررسی تحلیلی آیات و روایات نماز، نماز پیامبر (ص) و ائمه، نماز اول وقت، اسرار و چرایی نماز، نماز در ادیان، آثار و برکات نماز، احکام نماز، تحقیق در مورد نمازهای مستحبی و شیوه‌های دعوت به نماز را از موضوع‌های قابل قبول در این مسابقه برشمرد.

انتهای پیام

کد N43650

وبگردی