آفتاب

«موش و گربه» عبید زاکانی را تئاتری ببینید

«موش و گربه» عبید زاکانی را تئاتری ببینید

نمایش «موش+گربه» نوشته‌ی زنده‌یاد حسن حامد و به کارگردانی زری طالبی که برگرفته از داستان «موش و گربه» عبید زاکانی است در تالار «هنر» به روی صحنه رفته است.

طالبی در گفت‌وگویی با خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره این نمایش توضیح داد: این نمایش در جشنواره‌ی تئاتر فجر در سال 88 اجرا شد و پس از آن هم در تماشاخانه «سنگلج» اجرای عمومی رفت‌، اما الان به دلیل اینکه می‌خواستیم این نمایش را در تالار هنر که ویژه کودک و نوجوان است اجرا کنیم‌، تصمیم گرفتیم تغییراتی در آن ایجاد کنیم‌، تا بچه‌ها هم بتوانند از آن استفاده کنند.

او درباره قصه نمایش «موش+گربه» ادامه داد: قصه نمایش درباره دختری است که در حال خواندن کتاب «موش و گربه» است‌ و دختر با خواندن این کتاب وارد دنیای موش و گربه‌ها می‌شود.

عوامل نمایش‌«موش+گربه» به این شرح است: فرناز جهان سوز‌، رامین مصیبی‌، بهاره میرزاپور‌، مدیا زاکری‌، الهام فرج پور مقدم‌، سامان فرشیدنیا‌، آذین فولادوند حسین نصری و راضی رفیع زاده(بازیگران) پروین کوثری(طراح صحنه و لباس)،‌ امید یوسفی (انتخاب موزیک) فرهاد شریفی(دستیار کارگردان) ثریا بادیان (مدیر صحنه).

به گزارش ایسنا‌، نمایش «موش+گربه» از 15 دی هر شب ساعت 19 در تالار «هنر» به صحنه می‌رود.

انتهای پیام

کد N43062

وبگردی