آفتاب
اخبار امنیتی عراق/

حمله گسترده به فلوجه طی ساعات آتی/ بمباران مواضع تروریستها از سوی ارتش

حمله گسترده به فلوجه طی ساعات آتی/ بمباران مواضع تروریستها از سوی ارتش

حمله گسترده ارتش عراق به فلوجه طی ساعات آتی و بمباران مواضع تروریستهای داعش در شهر الرمادی توسط ارتش از جمله خبرهای امنیتی عراق به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، نیروهای ارتش عراق خود را برای حمله گسترده به مناطق تحت سیطره شهر فلوجه آماده می کنند. درگیری ها در شهرهای مختلف استان الانبار که با هدف پاکسازی این استان از تروریست های گروه داعش آغاز شده است کشته شدن 90 فرد مسلح را در پی داشته است.

"رشید فلیح" فرمانده عملیات استان الانبار در این رابطه اظهار داشت: یگان های ارتش خود را برای حمله گسترده به فلوجه از طریق مرزهای شمالی، جنوبی و غربی این شهر طی ساعات آینده آماده می کنند.

افراد مسلح القاعده مرزهای شرقی فلوجه را بسته اند، اما مرزهای جنوبی، شمالی و غربی فلوجه همچنان شاهد درگیری تروریست ها با نیروهای پلیس و عشایر این شهر هستند. وضعیت انسانی در فلوجه نیز بسیار بد گزارش شده است به طوری که بیمارستان ها از کمبود دارو و اهدای خون برای مجروحان رنج می برند. این شهر همچنین با کمبود مواد غذایی و سوخت روبرو است.

از سوی دیگر رویترز به نقل از مسئولان محلی گزارش داد: نیروهای ارتش عراق مواضع تروریستها در شهر الرمادی را بمباران کردند که کشته شدن 25 تروریست را در پی داشت. مسئولان دولتی عراق در استان الانبار با رهبران عشایر نشست برگزار کرده اند و آنها را به مقابله با تروریست های وابسته به القاعده تشویق کرده اند.

کد N42949

وبگردی