آفتاب

جنجال در انتصاب مجری تلویزیون به ریاست بخش ضدتروریسم

جنجال در انتصاب مجری تلویزیون به ریاست بخش ضدتروریسم

همشهری آنلاین: انتصاب یک مجری تلویزیونی به عنوان رئیس بخش ضد تروریسم پلیس نیویورک جنجال برانگیز شده است.

جهان > آمریکای‌شمالی- همشهری آنلاین:
انتصاب یک مجری تلویزیونی به عنوان رئیس بخش ضد تروریسم پلیس نیویورک جنجال برانگیز شده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، بیل براتون که اخیرا به عنوان رئیس پلیس نیویورک از طرف بیلده بلازیو شهردار جدید این شهر منصوب شده است ، جان میلر از مجریان تلویزیونی را به عنوان رئیس بخش ضد تروریسم پلیس نیویورک منصوب کرد.

میلر چندین دهه است در تلویزیونهای مختلف کار کرده است و در زمینه های مختلف به ویژه اخبار محلی، اخبار چهره های معروف هنری و مجله خبری ای بی سی نیوز فعال بوده است.

او هم اکنون برای شبکه سی بی اس کار می کند. او اخیرا با نمایندگان سازمان امنیت ملی آمریکا برای برنامه جاسوسی گسترده این نهاد مصاحبه کرد.

هلن شیف یکی از فعالان صلح در نیویورک تاکید کرد، اینکه یک گزارشگر تلویزیونی اکنون مسئول امور ضد تروریسم است سوالات زیادی را بر می انگیزد.

هلن شیف گفت: جان میلر بیشتر کارشناس در زمینه تبلیغات است و به نظر من انتصاب او به عنوان رئیس امور ضد تروریسم پلیس نیویورک چندان جالب نیست ، به نظر من این مسئله نشان می دهد تروریسم بیشتر به عنوان ابزاری تبلیغاتی برای ترساندن مردم استفاده می شود.

هلن تاکید کرد، او اعتمادی به اداره پلیس نیویورک برای تامین امنیت مردم ندارد.

هلن شیف گفت: متاسفانه آمریکایی ها به اندازه کافی تحصیلکرده و آگاه نیستند که متوجه بشوند از تروریسم چگونه به عنوان یک ابزار استفاده می شود و چگونه دیگر ملت های جهان تروریست خوانده می شوند و با این کارها عملا مردم را از اینکه کارهای دولت را زیر سوال ببرند می ترسانند.

به این ترتیب دولت بدون هیچ مانع و مشکلی به جاسوسی گسترده خود از مردم آمریکا و سراسر جهان ادامه می دهد.

بیل گیلسون کهنه سرباز آمریکایی و فعال صلح گفت: من فکر نمی کنم جنگ علیه تروریسم هیچ کمکی به جلوگیری از تروریسم کرده باشد، به ویژه این مسئله هیچ کمکی به بهبود کار اداره پلیس نیویورک نکرده است. آنها بیشتر با اقلیت ها مشکل دارند و رویکرد آنها نژادپرستانه است و به ویژه معمولا مسلمانان را هدف قرار می دهند.

کد N42481

وبگردی