آفتاب
علوی:

سئوال زیاد از وزیران مانع خدمت رسانی آنان می شود

سئوال زیاد از وزیران مانع خدمت رسانی آنان می شود

وزیر اطلاعات گفت: سئوال زیاد نمایندگان از وزیران مانع خدمت رسانی آنان به مردم می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات روز یکشنبه در حاشیه مراسم ختم مرحوم پرورش در جمع خبرنگاران با اشاره به تعامل دولت با مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت به طور طبیعی کار و وظیفه خود را انجام می دهند. طبیعتا نمایندگان سئوالاتی را از وزیرانمی پرسند و آنها نیز پاسخ می دهند و از خود دفاع می کنند.

سید محمود علوی گفت: وقتی سئوال از وزیران زیاد شود وقت وزیران نیز به پاسخ دادن آنها سپری می شود و فرصتی برای اینکه کار مربوط به وزارتخانه خود را انجام دهند باقی نمی ماند و کار مردم عقب خواهد ماند در غیر این صورت هیچ مشکلی نیست.

وزیر اطلاعات در خصوص مرگ مشکوک ماجد الماجد افزود: هنوز اطلاع دقیقی از این موضوع نداریم و مرگ وی مشکوک است.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا قرار است تیمی از سوی دولت به لبنان در این خصوص اعزام شود، گفت: تا زمانی که وی زنده بود قرار بود تیمی بفرستیم.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که از وی پرسید آیا اخیرا دیداری با سید محمد خاتمی داشته اید اظهار داشت: خیر، با سید محمد خاتمی جلسه ای نداشتم اما دیروز تلفنی با سید احمد خاتمی صحبت کردم.

وی با بیان اینکه تعامل بین دولت و مجلس خوب است گفت: سئوال زیاد نمایندگان از وزیران باعث می شود آنها نتوانند به کار وزارتخانه خود مشغول شوند و کار مردم عقب می افتد.

 

 

کد N42245

وبگردی