آفتاب
نماینده سیرجان و بردسیر:

باید مشخص شود که از فروش سنگ آهن به قیمت غیرواقعی چه کسی سود می‌برد

باید مشخص شود که از فروش سنگ آهن به قیمت غیرواقعی چه کسی سود می‌برد

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید مشخص شود از فروش سنگ آهن به قیمت نازل و غیرواقعی چه کسانی سود می‌برند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حسن‌پور طی تذکری در جلسه علنی امروز(یکشنبه) خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزرای اقتصادی دولت خاطر نشان کرد: چرا بورس کشور اجازه دارد بدون درنظر گرفتن حق مردم مناطق محروم و کپرنشینان سیرجان و حواشی معادن سنگ آهن تصمیم‌گیری کند و در حالی که نان و آب مردم آزاد شده چرا سنگ آهن به قیمت یک چهارم جهانی به فروش می‌رسد.

وی افزود: چرا مسئولین اجازه نمی‌دهند سنگ آهن به قیمت واقعی و در بورس کالا به فروش برسد و به راستی نفع این تصمیمات به چه کسانی می‌رسد که در مقابل قیمت واقعی سنگ آهن مقاومت می‌کنند.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برخی بیمارستان‌ها به دلیل عدم پرداخت حقوق و مزایای کارکنانشان از پذیرش بیمار خودداری می‌کنند و بیمارستان سیرجان نیز از جمله این بیمارستان‌ها است که ماه‌ها کارکنان آن هیچ حقوقی دریافت نکرده‌اند و باید هرچه سریعتر به آن رسیدگی شود.

حسن‌پور در تذکر پایانی خود از وزیر اطلاعات خواست در مورد قتل مشکوک جاسوس سرسپرده سازمان سیا و سعودی‌ها، ماجد الماجد که متهم به بمب‌گذاری در حریم سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت است بررسی‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام

کد N41455

وبگردی