آفتاب

تذکر نماینده شهر کرد به وزیر امور خارجه برای بازگشت پیکر شهدای اخیر

تذکر نماینده شهر کرد به وزیر امور خارجه برای بازگشت پیکر شهدای اخیر

نماینده مردم شهر کرد در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از اهالی این شهر توسط منافقین به وزیر امور خارجه و رئیس بنیاد شهید برای بازگشت پیکر مطهر این شهدا تذکر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدسعید زمانیان در تذکر شفاهی خود از رئیس جمهور نیز خواست به تخلفات بعضی افراد دستگاه‌ها که بدون مجوز قانونی در کارون و زاینده رود اقداماتی انجام می‌دهند و جلوگیری از حفر تونل‌های غیرقانونی بهشت‌آباد اقدام کرده و با افراد متخلف برخورد قانونی شود.

این نماینده مجلس همچنین خواستار راه‌اندازی پروازهای استان چهارمحال بختیاری شد و گفت: سوء مدیریت‌ها، مسوولین بی‌فکر و نالایق باعث شده که این مساله تا کنون انجام نپذیرد همچنین اعمال نفوذ‌های غیرمسوولانه در این مساله تاثیرگذار بوده است.

زمانیان از وزیر نیرو و کمیسیون اصل 90 خواست نسبت به مکاتبات نمایندگان درباره حفر تونل در ارتفاعات گلاب دو اقدام و با افراد متخلف برخورد کند. اتمام پروژه‌های نیمه تمام کشاورزی از دیگر تذکرات نماینده شهرکرد بود که به وزیر کشاورزی داده شد.

زمانیان در پایان از وزیر کشور خواست به صحبت‌های استاندار اصفهان در مورد مردم خوزستان و چهارمحال و بختیاری رسیدگی کند و افزود: آنچه این آقا عنوان کرده جای تاسف است. ضرورت پیگیری و برخورد با ایشان احساس می‌شود.

انتهای پیام

کد N41346

وبگردی