آفتاب

آمادگی سازمان زندان‌ها برای همکاری با سازمان جوانان هلال‌ احمر

آمادگی سازمان زندان‌ها برای همکاری با سازمان جوانان هلال‌ احمر

مدیرکل اقدامات تامینی و تربیتی سازمان زندان‌ها از آمادگی این سازمان برای توسعه هرچه بیشتر همکاری‌های زیربنایی با سازمان جوانان هلال‌ احمر برای آموزش مفاهیم صلح و بشردوستی به مددجویان مراکز اصلاح و تربیت و بندهای جوانان و نسوان زندان‌های مرکزی استان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی‌اکبری با بیان اینکه زندانی‌ها بخشی از جامعه ما هستند، افزود: همان طور که هلال‌احمر برای گروه‌های مختلف جامعه برنامه دارد، باید برای افراد داخل زندان‌ها هم که بخشی از ملت ما هستند، برنامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در این زمینه باید ظرفیت ها شناسایی شود، گفت: هدف از اجرای طرح کانون‌های بشر دوستانه خیر است و خروجی آن قاعدتا باقیات و صالحات است و می‌توانیم از منظر حقوق بشر و غیرت ملی روی این طرح سرمایه‌گذاری کرد.

مدیر کل اقدامات تامینی و تربیتی سازمان زندان‌ها افزود: تاکنون اقدامات خوبی در قالب طرح کانون‌های بشردوستانه انجام شده، اما هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.

اکبری از آمادگی سازمان زندان‌ها برای هر گونه همکاری با سازمان جوانان هلال احمر خبر داد و گفت: در تلاش هستیم طرح کانون‌های بشر دوستانه را به صورت زیربنایی و پایه‌ای در مراکز اصلاح و تربیت و بند جوانان و نسوان زندان‌های مرکزی استان‌ها اجرا کنیم.

انتهای پیام

کد N39361

وبگردی