آفتاب

نماینده آیت الله سیستانی از همکاری عشایر استان الانبار با نیروهای امنیتی تقدیر کرد

نماینده آیت الله سیستانی از همکاری عشایر استان الانبار با نیروهای امنیتی تقدیر کرد

تهران-ایرنا-ˈاحمد صافیˈ نماینده آیت الله سیستانی در کربلا ضمن درخواست حمایت از نیروهای امنیتی، از موضع عشایر استان الانبار تقدیر کرد.

به گزارش روز شنبه روزنامه ˈالحیاتˈ چاپ لندن، صافی دیروز گفت: تروریست ها چیزی جز قتل و کشتار سرشان نمی شود.

وی افزود: مردم مسلمان از دست این تروریست ها که جنایت های خود را به دین زلال اسلام که از همه بدی ها مبرا است، نسبت می دهند در عذابند.

وی کمک به نیروهای امنیتی را وظیفه ملی همگان خواند و تاکید کردکه این وظیفه به طایفه یا دسته خاصی اختصاص ندارد و دلیل آن هم این است که همه مولفه های مردم عراق امروز به دست نیروهای مسلح است و فرزندان عشایر باید نیروهای مسلح را در تعقیب و دستگیری تروریست ها یاری دهند.

صافی بر ضرورت دوری جستن از همه اقدامات طایفه ای یا ضایع کردن حقوق غیرنظامیان بر اساس قانون اساسی تاکید و اعلام کرد ثبات سیاسی و اجتماعی در گرو احترام همه به یکدیگر است.

نماینده آیت الله سیستانی انتخابات پارلمانی آینده را مهم توصیف کرد و گفت: باید جو مناسبی برای رای دهندگان فراهم شود تا افراد با آزادی کامل نماینده خود در مجلس را به دور از هر فشاری انتخاب کنند.

وی تاکید کرد، اعمال فشار بر رای دهندگان مشکلی است که کشور در هر مرحله از انتخابات با آن رو به روست و باید هر چه زودتر پایان یابد.

مترجمام** 1453**1515
کد N39097

وبگردی