آفتاب
قزوینی در اولین گردهمایی احزاب فعال سیاسی کشور؛

اصولگرایان خط مشی عسگراولادی را ادامه دهند/ وزارت کشور نسبت به احزاب احساس مسئولیت کند

اصولگرایان خط مشی عسگراولادی را ادامه دهند/ وزارت کشور نسبت به احزاب احساس مسئولیت کند

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) با گرامیداشت یاد و خاطره عسگراولادی در اولین گردهمایی احزاب سیاسی با وزیر کشور گفت: امیدواریم طیف اصولگرا و بخصوص آقای باهنر دبیرکل جبهه پیروان، رویه آقای عسگراولادی را در پیش بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، قزوینی دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) در اولین گردهمایی احزاب سیاسی فعال کشور که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم عسگراولادی گفت: گرچه آقای عسگراولادی از طیف اصولگرا بود، اما مسلک و مشی ایشان همیشه مورد احترام ما اصلاح‌طلبان بوده است.

وی در ادامه با اشاره به خاطره ای از عسگراولادی ادامه داد: در گذشته اختلافی در خانه احزاب بوجود آمد که اصولگرایان آقای عسگراولادی و اصلاح طلبان نیز بهزاد نبوی را برای حکمیت معرفی کردند و آقای عسگراولادی در کمال بزرگی و صبوری با بهزاد نبوی گفتگو کردند و این اختلاف حل شد.

قزوینی با اشاره به انتقادات عسگراولادی نسبت به عملکرد دولت گذشته گفت: امیدواریم دوستان ایشان در طیف اصولگرا بخصوص آقای باهنر و حبیبی رویه آقای عسگراولادی را پیش بگیرند.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) همچنین در توصیه ای به وزیر کشور گفت: شما باید مانند وزارت ارشاد عمل کنید و همان گونه که یک هنرمند دستگیر می شود و یا یک فیلم توقیف می شود و وزارت ارشاد تمام تلاش خود را برای رفع آن مشکل انجام می دهد، وزارت کشور نیز باید همین احساس مسئولیت را نسبت به احزاب داشته باشد.

کد N38853

وبگردی