آفتاب
انصاری در گفت و گو با ایرنا:

مجمع نمایندگان گلستان و خراسان شمالی با رییس جمهوری دیدار می کنند

مجمع نمایندگان گلستان و خراسان شمالی با رییس جمهوری دیدار می کنند

تهران- ایرنا- معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: مجمع نمایندگان استان های گلستان و خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی دوشنبه هفته جاری با ربیس جمهوری دیدار می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: نمایندگان استان های گلستان و خراسان شمالی روز دوشنبه برای بیان مشکلات و بررسی راهکارهایی به منظور توسعه و پیشرفت این دو استان به دیدار رییس جمهوری می روند.

وی با بیان این که برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس همواره در دولت یازدهم مورد تاکید بوده است، تصریح کرد: دیدار دوجانبه مجمع نمایندگان استان ها در مجلس شورای اسلامی با دکتر حسن روحانی موجب کاهش و رفع بسیاری از مشکلات بین نمایندگان دولت و مجلس می شود.

معاون پارلمانی رییس جمهوری ادامه داد: دولت همواره سعی دارد شان و جایگاه مجلس را در حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور حفظ کند و به آن اهمیتی دوچندان بخشد.

انصاری خاطرنشان کرد: اعضای مجمع نمایندگان استان هایی که تاکنون با رییس جمهوری دیدار و گفت و گو داشته اند از این دیدارها رضایت داشته اند.

وی همچنین گفت: تاکنون نمایندگان استان های مازندران، خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان، البرز، بوشهر، آذربایجان شرقی، زنجان، فارس و نمایندگان اقلیت های مذهبی در مجلس شورای اسلامی با رییس دولت یازدهم دیدار کرده اند.

دیدار مجمع نمایندگان استان های گلستان و خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با ربیس جمهوری روز دوشنبه از ساعت 11 آغاز می شود.

سیام**9012**1336
کد N38712

وبگردی