آفتاب

شکایت ۱۶ روزنامه‌نگار از روزنامه آرمان

شکایت ۱۶ روزنامه‌نگار از روزنامه آرمان

چکیده: این روزنامه نگاران بخشی از تخلفات صنفی مسئولان این روزنامه را منعقد نکردن قرارداد کار، طلب سفته در هنگام استخدام، بیمه نکردن، پرداخت نکردن حقوقی همچون سنوات، عیدی، بن کارگری، حق مسکن و لحاظ نکردن افزایش حقوق‌ و رعایت نشدن اخلاق حرفه‌ای عنوان کرده‌اند.

۱۶ روزنامه نگار از مدیرمیئول روزنامه آرمان به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران شکایت کردند.

به گزارش ایلنا، ۱۶ روزنامه‌نگار سابق بخش‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روزنامه آرمان بابت آنچه «تخلفات صنفی این روزنامه» می‌خوانند، به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران شکایت کردند.

این روزنامه نگاران بخشی از تخلفات صنفی مسئولان این روزنامه را منعقد نکردن قرارداد کار، طلب سفته در هنگام استخدام، بیمه نکردن، پرداخت نکردن حقوقی همچون سنوات، عیدی، بن کارگری، حق مسکن و لحاظ نکردن افزایش حقوق‌ و رعایت نشدن اخلاق حرفه‌ای عنوان کرده‌اند.

بخش دیگر گلایه این روزنامه‌نگاران کپی‌برداری‌های بدون ذکر منبع این روزنامه و دریافت کارت هدیه توسط برخی مسئولان این روزنامه از مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی است.

پیش از این نیز سه روزنامه‌نگار سابق این روزنامه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران شکایت برده بودند که در ‌‌نهایت دادگاه رای به پرداخت حق سنوات، بیمه و حقوق از دست رفته این سه روزنامه‌نگار داده است.

کد N38444

وبگردی