آفتاب
با اشاره به دستور روحانی برای شناسایی و مجازات ویژه‌خواران

اکرمی: دستور رییس‌جمهور، اخطار به سوءاستفاده‌گرهاست

اکرمی: دستور رییس‌جمهور، اخطار به سوءاستفاده‌گرهاست

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: دستور رییس‌جمهور برای برخورد با ویژه‌خواران موجب می‌شود که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نظارت‌های خود را جدی‌تر کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه "هرکس که برخلاف ضوابط و قواعد موجود رفتار کند، یک ویژه‌خوار است"، گفت: دستور رییس‌جمهور یک اخطار به سوءاستفاد‌ه‌گر‌هاست برای اینکه فکر نکنند حال که دولت به فکر انجام کارهای خود است، هیچ مانعی برای اقدامات آنها وجود ندارد.

وی اضافه کرد: این دستور رییس‌جمهور موجب می‌شود که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نظارت خود را جدی‌تر کند تا سوءاستفاده‌ها به حداقل برسد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه "هیچ حاشیه امنی برای ویژه‌خواران وجود ندارد"، گفت: چنانچه ما نظارت‌های خود را بیشتر و مستمرتر کنیم، هیچگونه حاشیه‌ای امنی برای ویژه‌خواران و برخی افراد خاص بوجود نمی‌آید اما اگر این نظارت‌ها نباشد، برخی اقدام به سوءاستفاده از شرایط می‌کنند.

اکرمی در پایان با بیان اینکه "دستور رییس‌جمهور مبنی بر لزوم مبارزه با رانت‌خواری حتماً تاثیرگذار است"، تاکید کرد: دولت باید در مقابله با ویژه‌خواران اقدامات مربوط به خود را انجام دهد و مردم نیز باید به مقابله با ویژه‌خواران بپردازند؛ چراکه زمانی که مردم وارد کار می‌شوند، تأثیرگذار هستند.

انتهای پیام

کد N37155

وبگردی