آفتاب

هشدار پلیس: راههای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد لغزنده است

هشدار پلیس: راههای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد لغزنده است

یاسوج - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به یخ زدگی و لغزنده بودن راه های ارتباطی این استان به رانندگان هشدار داد.

سرهنگ منوچهر سیاهپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون تمام راه های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد باز و تردد در آنها فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

وی بیان کرد: محور یاسوج - بابامیدان، یاسوج - اصفهان و جاده فرعی یاسوج - کاکان - اقلید نیز به دلیل بارش برف سنگین به شدت لغزنده و یخبندان است که رانندگان و مسافران باید با رعایت فاصله طولی مناسب، سرعت مطمئنه، نهایت احتیاط و پرهیز از عجله و شتاب تردد کنند.

سیاهپور با اشاره به اینکه پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد در فصل سرما و یخبندان در حال اجرای طرح ترافیک زمستانی است، اظهار کرد: همراه داشتن زنجیرچرخ برای تمام خودروها الزامی است.

وی عنوان کرد: در طرح ترافیک زمستانی تجهیزات و نکات ایمنی و فنی خودروها کنترل و از تردد وسایط نقلیه بدون امکانات در جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد جلوگیری می شود.

بارش برف سنگین روز گذشته راه های ارتباطی اصلی برون شهری و فرعی مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد را مسدود کرد که این جاده ها از سوی ماشین آلات راهداری اداره کل راه و شهرسازی این استان در حال برف روبی و بازگشایی است.

671/7533/245
کد N36852

وبگردی