آفتاب

وزیران صنعت و نیرو برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون های صنایع و عمران مجلس می روند

وزیران صنعت و نیرو برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون های صنایع و عمران مجلس می روند

تهران - محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت و حمید چیت چیان وزیر نیرو سه شنبه هفته آینده به ترتیب در کمیسیون های صنایع و معاون و عمران مجلس حضور می یابند تا پاسخگوی سوال نمایندگان باشند.

به گزارش ایرنا و بر اساس دستور هفتگی کمیسیون های مجلس، روز یکشبنه هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن طرح اداره صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و طرح یک فوریتی حمایت از مالکیت صنعتی (ثبت اختراعات، طرحهای صنعتی و علائم تجاری) را در دستور کار دارد.

این کمیسیون روز سه شنبه میزبان محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت پاسخگویی به سؤالات چهار مورد سوال علی ایرانپور نماینده محترم مبارکه، سیدعبدالکریم هاشمی نماینده میناب، رودان، جاسک، سیر، دو سوال نادر قاضی پور نماینده ارومیه، قاسم جعفری نماینده بجنورد، مانه، سملقان و جاجرم، عبدالکریم رجبی نماینده مینودشت، کلاله و مراوه تپه، شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر است.

هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی مس ایران نیز روز یکشنبه درباره بررسی موضوعات مرتبط با تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی مس با حضور وزیر صنعت و معدن و مسوولان اجرایی جلسه دارد؛ روز دوشنبه نیز این هیات با مدیرعامل و مسوولان شرکت ملی مس جلسه مشترک دارد.

هیأت تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور نیز روز دوشنبه جلسه خود را برای بررسی اطلاعات و آمارهای واصله از شرکت ملی فولاد ایران برگزار می کند.

هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی کشور نیز روز سه شنبه بررسی گزارشهای کارشناسان هیأت تحقیق و تفحص جلسه دارد.

کمیسیون عمران روز یکشنبه بررسی طرح یک فوریتی حمایت از مالکیت صنعتی (ثبت اختراعات، طرحهای صنعتی و علائم تجاری) و بررسی طرح ساماندهی و انتقال پایتخت سیاسی و اداری (ارجاعی از صحن علنی مجلس برای بررسی شور دوم) را در دستور کار دارد.

روز سه شنبه بررسی طرح ایجاد رونق در ساخت و ساز و تسهیل صدور پروانه ساختمانی در شهرها در دستور کار این کمیسیون است.

حمید چیت چیان وزیر نیرو نیز برای پاسخگویی یونس اسدی نماینده مشکین شهر، غلامرضا اسداللهی نماینده تربت جام، محمد دامادی نماینده ساری، علی ایرانپور نماینده مبارکه،حسینعلی حاجی نماینده شاهیندژ، عبدالکریم رجبی نماینده مینودشت، محمدقسیم عثمانی نماینده بوکان به جلسه روز سه شنبه این کمیسیون دعوت شده است.

سیام**2025**1535
کد N35921

وبگردی