آفتاب

مرکز تخصصی تربیت حافظان قرآن کریم در آمل راه‌اندازی می‌شود

مرکز تخصصی تربیت حافظان قرآن کریم در آمل راه‌اندازی می‌شود

رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل با بیان این که باید فرهنگ قرآنی در جوار بقاع متبرکه گسترش یابد، اظهارکرد: مرکز تخصصی تربیت حافظان قرآن کریم با محوریت تمام بقاع در آمل تشکیل می‌شود.

حجت‌الاسلام رسول علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، گفت: دوره تربیت حافظان قرآن کریم در دو بخش و به شکل موضوعی و کلی به قرآن آموزان آموزش داده می‌شود.

علیخانی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ قرآنی و انجام کارهای فرهنگی از امور ارزنده و ضروری است، بیان کرد: باید با انجام فعالیت‌های فرهنگی زمینه حضور جوانان را در اماکن و بقاع متبرکه فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در راستای برگزاری این دوره شورای فرهنگی قرآنی تشکیل شده است، افزود: توجه به تعالیم والای قرآن کریم باید در زندگی همه ما وجود داشته باشد که نجات بخش زندگی انسان است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل، خاطرنشان کرد: قرآن بهترین راهنما و هدایت‌گر زندگی انسان است که باید تعالیم والای آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با بیان این که هدف ما در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی است، افزود: ترویج فرهنگ اسلامی نیازمند برنامه ریزی دقیق و ارزنده بوده که باید در این راستا تلاش شود.

انتهای پیام

کد N35483

وبگردی