آفتاب

در پیام تبریک سال نو/ پوتین بر مبارزه با تروریسم تاکید کرد

در پیام تبریک سال نو/ پوتین بر مبارزه با تروریسم تاکید کرد

مسکو- ایرنا- ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در پیام تبریک سال نو میلادی به مردم روسیه، بر عزم کشورش برای مبارزه با تروریسم و سرکوبی آن تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، پوتین روز سه شنبه در خاباروفسک در خاوردور روسیه در هنگام دیدار با گروهی از مردم گفت: سال گذشته با مسایل و چالش های بسیار جدی برخورد کردیم که اعمال تروریستی ضدبشری در ولگاگراد و سیل در منطقه خاور دور از آن جمله بود.

وی افزود: دوستان عزیز در مقابل قربانیان اعمال سنگدلانه تروریست ها سر تعظیم فرود می آوریم. اطمینان دارم با سرسختی و بطور پیگیر مبارزه با تروریست ها را تا سرکوبی کامل آنها به پایان خواهیم رساند.

در دو روز اخیر بر اثر دو انفجار تروریستی در ترمینال قطار شهر ولگاگراد و اتوبوس برقی در این شهر در مجموع 34 نفر کشته و 68 نفر دیگر مجروح شدند و بسیاری از مجروحان هنوز در بیمارستانهای این شهر و مسکو بستری شده اند.

رییس جمهوری روسیه در ادامه پیام خود در باره کمک به آسیب دیدگان حادثه سیل در خاور دور روسیه گفت: از همه آسیب دیدگان سیل حمایت می کنیم و تمام تلاش های لازم را به عمل می آوریم و مناطق آسیب دیده را بازسازی و تاسیسات شهری را از نو احیا خواهیم کرد.

وی افزود: کشور ما در مواردی پیشرفت کرده و غنی شده و بر رفاه مردم افزوده شد و بطور پیگیر از منافع کشور در امور بین المللی دفاع کردیم.

پوتین گفت: با خوش بینی به آینده می نگریم و به دستیابی به موفقیت ها و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف و آینده بهتر ایمان داریم.

رییس جمهوری روسیه با دعوت از مردم این کشور به دوست داشتن خانواده و کودکان و والدین و کشور خود گفت: این احساس و تمایل ، وحدت ما را تقویت می کند و فقط به اتفاق یکدیگر می توانیم قدرتمند باشیم و شرایط برای پیشرفت کشور را تامین و وعده ها و برنامه های خود را عملی کنیم.

سال جدید 2014 در مناطق خاور دور روسیه به فاصله هشت هزار کیلومتری از مسکو فرا رسیده است و به تدریج به سوی مناطق مرکزی و اروپایی این کشور پهناور پیش می رود.

اروپام/2242**۵۱۸** 3404
کد N34930

وبگردی