آفتاب

نوری المالکی مردم عراق را به اتخاذ مواضع حکیمانه دعوت کرد

نوری المالکی مردم عراق را به اتخاذ مواضع حکیمانه دعوت کرد

نوری المالکی مردم عراق به ویژه ساکنان الانبار را به اتخاذ مواضع حکیمانه وبه دور از هرگونه احساسات شخصی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری روسیا الیوم، نوری المالکی نخست وزیر عراق امروز سه شنبه  در سخنانی مردم عراق و به ویژه مردم استان الانبار را مورد خطاب قرار داد و آنان  را به اتخاذ مواضع حکیمانه به دور از هرگونه احساسات شخصی دعوت کرد.

نوری المالکی نخست وزیر عراق در سخنانی مردم عراق و به ویژه اهالی استان الانبار را مورد خطاب قرار داد و آنان  را به اتخاذ مواضع حکیمانه به دور از هرگونه احساسات شخصی دعوت کرد. وی لغو استعفای برخی از نمایندگان پارلمان این کشور را خواستار شد و از آنان خواست در تصمیماتی که موجب فرسایش دولت می شود تجدید نظر کنند.

المالکی تاکید کرد : مردم  عراق باید از حرکات و مواضعی که موجب ایجاد اختلافات فرقه ای و  در نهایت سود رساندن به القاعده و تروریست ها می گردد پرهیز کنند.المالکی همچنین ارائه تمام خدمات به شهروندان این استان و بازسازی پل های اتوبان بین المللی این شهر که توسط القاعده تخریب شده است خواستار شد.

المالکی ارائه حمایت های لازم برای مسافران و باز شدن راه مرزی و بین المللی و همچنین برقراری ارتباط با کشورهای همسایه  و جابجایی بار و مسافر از طریق این استان رااز اولویت های کار دولت خود دانست.

 

کد N34883

وبگردی