آفتاب
فیاضی در گفت‌وگو با ایسنا:

همگرایی اصولگرایان در مجلس، قوه مقننه را توانمند می‌کند

همگرایی اصولگرایان در مجلس، قوه مقننه را توانمند می‌کند

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، همگرایی دو جریان اصولگرایان و رهروان ولایت را موجب توانمندسازی مجلس دانست و گفت: هر دوجریان باید نگاه انقباضی و انبساطی خود را کاهش دهند و با تعدیل موجب هماهنگی شوند.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، انشقاق بین دو جریان اصولگرایان و رهروان ولایت را در زمان دولت قبلی یکی از دلایلی تنش میان دولت و مجلس دانست و گفت: هم اکنون نیز به طریق اولی گردهمایی، وفاق و همگرایی میان دو جریان اصولگرایان و رهروان ولایت به نظر می‌رسد کار پسندیده و عقلانی‌ باشد که اگر صورت پذیرد موجب توانمندسازی مجلس می‌شود.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ابرازعقیده کرد: اگر مجلس توانمند شود در ادامه کار خود موفق خواهد بود.

فیاضی تصریح کرد: همگرایی این دو جریان در تحقق منویاتی که مجلس و به طور مشخص نمایندگان مردم به دنبال آن هستند شده و در هماهنگی و همگرایی با دولت می‌تواند اثرگذار باشد.

وی گفت: دو نگاه وجود دارد مبنی بر اینکه نگاه اصولگرایان نگاه انقباضی است و نگاه رهروان ولایت نگاه انبساطی که این دو نظر باید تعدیل کنند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس افزود: در واقع هم نگاه منقبض باید به سمت انبساط پیش رود و هم نگاه منبسط باید به سمت انقباض، بنابراین هرکدام باید تلاش کنند که قدری از انقباض و یا انبساط خود کمتر کنند که در این شرایط اتفاق مبارکی خواهد افتاد و این می‌تواند فرمول خوبی باشد.

انتهای پیام

کد N34539

وبگردی