آفتاب

طائب: آمریکا می‌ترسد اگر بشار اسد برود، سیدحسن نصرالله رییس‌جمهور شود

طائب: آمریکا می‌ترسد اگر بشار اسد برود، سیدحسن نصرالله رییس‌جمهور شود

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: فتنه‌گران با سر دادن شعار استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی خواستند اصل انقلاب را زیر سوال ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، حجت‌الاسلام مهدی طائب در همایش 9 دی در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی لرستان، با اشاره به داستان قوم موسی و فرعون، افزود: بنی‌اسرائیل در دو ظلمت کفر فرعون و حاکمیت جهلی که ناشی از حکومت او بود، گرفتار شدند.

وی با بیان اینکه "بنی‌اسرائیل بردگان و موتور حرکت یک جامعه بودند و برای فرعون بدون دستمزد کار می‌کردند"، اظهار کرد: در چنین شرایطی قطعاً زمانی که موسی بخواهد علیه فرعون قیام کند، با او به مقابله می‌پردازند.

این استاد حوزه با اشاره به زمان رحلت پیامبر اسلام(ص) و حرکت مردم نسبت به ایشان، گفت: در زمان رحلت پیامبر، یکی از اطرافیان ادعا کرد که ایشان دارد هذیان می‌گوید و این امر باعث ایجاد فتنه‌ای بر سر جانشینی پیامبر شد. فتنه 88 نیز مصداق کسانی است که ادعا می‌کردند یار نزدیک امام هستند.

وی با اشاره به اینکه "9 دی یوم‌الله بود و خدای متعال خود را در ایران نشان داد"، اظهار کرد: در حال حاضر جمهوری اسلامی تنها قدرت در زمین است که با فرعون‌های زیادی درگیر است. زمانی که امام (ره) شعار نه شرقی و نه غربی را سر دادند، حرفی را زدند که در هیچ جای دنیا کسی آن را نگفته بود و منظور ایشان نفی تمام دنیا بود.

طائب اضافه کرد: قلب تمام قدرت‌ها، اسرائیل است و امام راحل در زمان حیاتشان فرمودند اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود. مقابله امروز انقلاب تنها بحث یک فرعون نیست بلکه فرعون‌ها به وجود آمده و من معتقدم که در زمان هشت سال دفاع مقدس همه دنیا علیه ایران متحد نشدند بلکه در فتنه 88 تمام دنیا علیه ایران متحد شد، چراکه آنها اعتقاد داشتند اگر ایران بیش از این پیش برود کارشان تمام است.

وی هدف امام(ره) را برچیده شدن سلطنت پهلوی، ایجاد جمهوری اسلامی و رساندن پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش خواند و گفت: امام معتقد بود که ما هرچه داریم از محرم و از امام حسین (ع) است و محرم پیروزی خون بر شمشیر است پس چرا در روز عاشورای 88 آن اتفاقات افتاد؟

طائب با بیان این اعتقاد که "برخی از فتنه‌گران در پازل دشمن قرار گرفتند"، اظهار کرد: اینکه آمدند و گفتند رهبر انقلاب تقلب را امضا کرده، فتنه‌ای سنگین بود. رهبر آمد و با مردم صحبت کرد و گفت یک جان ناقابل و یک جسم ناقص دارم که آن را فدای اسلام می‌کنم و اگر در آن لحظه مردم را کنترل نمی‌کرد نه تنها فتنه بلکه قله‌های فتنه‌گری را به جهنم می‌فرستادند چراکه این مردم، مردم دوران رسول‌الله نبودند.

وی با بیان اینکه "فردی که ادعا می‌کند در خط امام است باید خط خود را از فتنه‌گری جدا می‌کرد"، در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: زمانی که آمریکا می‌گوید بشار اسد باید باشد، برای این است که نگران است که اگر بشار اسد برود ممکن است سیدحسن نصرالله رییس‌جمهور شود و خوشبختانه این حرکت آرام آرام وارد مصر می‌شود و یک روز شاهد محو اسرائیل خواهیم بود.

طائب افزود: آقایانی که می‌گویند فتنه سوءتفاهم بوده، خود جزو فتنه بودند و مردم نیز در مقابلشان صبر و شکیبایی کردند که در آنها را در خانه محبوس کردند، چراکه اگر ما آنها را اعدام می‌کردیم و آنها که شعار یاحسین میرحسین درست کردند، قطعاً میرحسین را مظلوم خطاب می‌کردند.

انتهای پیام

کد N33922

وبگردی