آفتاب

حماسه 9 دی لبیک مردم ایران به ندای رهبر معظم انقلاب بود

حماسه 9 دی لبیک مردم ایران به ندای رهبر معظم انقلاب بود

ارومیه - ایرنا - وزیر سابق نیرو گفت: حماسه 9 دی لبیک مردم ایران به ندای هل من ناصر امام حسین(ع) و رهبر معظم انقلاب اسلام و نشان دهنده پشتیبانی کامل ملت بزرگوار ایران از اصل ولایت بود.

پرویز فتاح قره باغ روز دوشنبه در آیین بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با لبیک با رهبر و مقتدای خود، در تمامی صحنه ها حاضر می شوند و در مقابل تعدی کنندگان به نظام و رهبری می ایستند.

وی اضافه کرد: می توان گفت که نظام جمهوری اسلامی، در جریان فتنه سال 88 مظلوم واقع شد ولی مردم مانع تداوم این مظلومیت شدند و عزتمندانه در صحنه دفاع از نظام ایستادند.

وی اظهار کرد: حماسه 9 دی مردم ایران، مصداق بارز و عینی فریضه امر به معروف و نهی از منکر می باشد که مردم در این خصوص نیز از مولای خود، امام حسین(ع) تبعیت کردند.

وزیر سابق نیرو در دولت نهم، ادامه داد: با حضور پرشور مردم در صحنه در 9 دی، تمامی تحلیل های پیش از این حماسه رنگ باختند و نظرات صاحب نظران و تحلیل گران در خصوص ایران دچار تغییرات اساسی شد.

فتاح، سعه صدر را مهمترین و بارزترین شاخصه نظام اسلامی برشمرد و گفت: در کنار دیگر شاخصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی، شرح صدر شاخصه ای ارزنده برای نظام اسلامی است که فتنه 88 شاهد این مدعاست.

وی با اشاره به اینکه پیام اصلی انتخابات 92 رد تمامی شائبه ها در خصوص صحت انتخابات در ایران بود، افزود: در این انتخابات، مردم طرفدار کاندیداهای دیگر جریانها نیز نشان دادند که به نتایج انتخابات احترام می گذارند و کوچکترین مشکلی پس از اعلام نتایج در کشور روی نداد.

وی اضافه کرد: تحریم های روزافزون دشمنان نظام پس از حماسه 9 دی، نشانه بارز شکست دشمنان از ایران در این روز حماسی بود و نشان داد نباید به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، از روی اعتماد نگاه کنیم.

این تحلیلگر مسایل سیاسی، با اشاره به برخی اتفافقات ناخوشایند در منطقه خاورمیانه به ویژه در کشورهایی نظیر ترکیه و مصر ، اظهار کرد: تمامی اینها نتیجه اعتماد سران این کشورها به کشورهای غربی است که نتایج بسیار بدی نیز برای آنها به همراه دارد که باید از آن ها عبرت بگیریم.

8136/583/245
کد N33851

وبگردی