آفتاب
عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس:

9دی روز نقش بر آب کردن توطئه های دشمنان است

9دی روز نقش بر آب کردن توطئه های دشمنان است

تهران-ایرنا-عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: 9 دی روز نقش برآب کردن توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا؛ محمد اسماعیلی در جلسه علنی امروز - دوشنبه - مجلس شورای اسلامی، افزود: 9 دی روزی است که ملت آگاه ایران اسلامی با حضور میلیونی خود در تهران و همه استان ها یک بار دیگر توطئه تمام عیار دشمنان خارجی و داخلی را که برای براندازی جمهوری اسلامی طراحی شده بود را نقش بر آب کرده و تومار دشمنان انقلاب و اسلام را در هم پیچیدند.

وی در تذکری به رییس جمهور اظهار داشت: از دولت تدبیر و امید انتظار داشتیم تا بودجه 93 را به صورت عادلانه توزیع کند ولی هیچگونه عدالتی در این بودجه مشاهده نمی شود.

وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی مردم انتظار دارند تا دولت به مناطق محروم توجه کند اما این در حالی است که در بودجه 93 به این مهم اهمیت داده نشده است.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه بودجه استان زنجان نسبت به سنوات گذشته با کاهش مواجه بوده که این مساله مورد قبول نمایندگان استان نبوده و مجمع نمایندگان استان زنجان اعتراض خود را به دولت اعلام می دارد.

اسماعیلی اظهار داشت: پیشنهاد ما این است تا بودجه کشور به صورت استانی توزیع شود و اولویت ها در استان تعیین و همه کمک های حقیقی و حقوقی که مایه سوء استفاده زیادی گردیده است از بودجه سالانه حذف گردد.

سیام**9121 ** 1418
کد N33407

وبگردی