آفتاب

ارتقا شبکه مدیریت سوئیچینگ کشوری (ISMN) توسط شرکت ارتباطات زیرساخت

ارتقا شبکه مدیریت سوئیچینگ کشوری (ISMN) توسط شرکت ارتباطات زیرساخت

پروژه ارتقا شبکه مدیریت سوئیچینگ کشوری (ISMN) در شرکت ارتباطات زیرساخت اجرایی شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، مهندس حسین معدنی‌پور مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوئیچ و مدیر پروژه بهسازی مدیریت و امنیت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این خبر افزود: این شرکت در قرارداد جدید نگهداری تجهیزات شبکه مخابرات زیرساخت کشور، بخشی از امکانات شبکه مدیریت سوئچینگ ISMN را به صورت استانی در اختیار پیمانکاران قرار داده است.

وی افزود: این اقدام با هدف بهره‌مندی از توان بخش خصوصی، کاهش هزینه‌های نگهداری و ارتقا کمی و کیفی روش‌های نگهداری مراکز تلفنی بین شهری SC/PC صورت گرفته است.

مهندس معدنی‌پور تصریح کرد: این پروژه طی شش ماه، با بهره‌مندی از توان متخصصان داخلی و با همکاری کارشناسان این شرکت، با هدف به روز رسانی این شبکه و پوشش نیازمندی‌های پیمانکاران نگهداری و مراکز مدیریت شبکه متمرکز تهران، طراحی و به مرحله اجرا رسیده است.

مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوئیچ افزود: با تکمیل این پروژه تا پایان سال جاری، علاوه بر ارتقا و به روز رسانی امکانات مدیریت متمرکز مراکز کنترل این شرکت و مراکز استانی پیمانکاران از قابلیت‌های جدید مدیریت شبکه بهره خواهند برد.

وی در ادامه تاکید کرد: بهبود سرعت انتقال داده در شبکه مدیریت، افزایش پهنای باند DCN، پوشش یکپارچه شبکه مدیریت سوئیچ کشوری وامکان افزایش مراکز بین الملل و مراکز جدید شبکه از دیگر زایای این طرح است.

مهندس معدنی‌پور در پایان گفت: تامین امکانات برای استان‌هایی که فاقد تجهیزات کنترلی از دیگر امکانات این طرح برا یپیمانکاران نگهداری است و در نهایت مکالمات راه دور و بین الملل از لحاظ کمی و کیفی کشور بهبود می یابد.

 

56503

کد N33040

وبگردی