آفتاب

سردار تنگسیری: دشمنان نمی‌توانند انقلاب ما را استحاله کنند

سردار تنگسیری: دشمنان نمی‌توانند انقلاب ما را استحاله کنند

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنان بدانند که در رویارویی نظامی با کانون انقلاب اسلامی، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و تنها چیزی که احتمال دارد موجبات ماجراجویی و دغدغه خاطر فراهم کند، فتنه‌های داخلی و زیر پا گذاشتن وحدت و همدلی است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری با اشاره به اینکه "زمینه‌های فتنه 88 را باید در فتنه سال 78 جستجو کرد، گفت: هدف اصلی فتنه 88 ضربه زدن به ولایت فقیه بعنوان محور جبهه نظام و انقلاب بود. این فتنه بخشی از پازل هدفمند دشمن برای ساقط کردن نظام ولایی بود.

وی اضافه کرد: دشمن بدون آنکه شناخت درستی از ساختار درونی مردم و نظام اسلامی داشته باشد، با همان نسخه و ترفندی به میدان مقابله با نظام اسلامی آمد که با استفاده از انقلاب‌های رنگی و مخملی توانسته بود در برخی کشورها به موفقیت‌های نسبی دست پیدا کند ولی با حضور اعتقادی و آگاهانه مردم در مقابل فتنه‌گران، تیر دشمن به صخره‌ای محکم و رسوخ‌ناپذیر برخورد کرد و این دسیسه نیز به هدف شوم خود دست پیدا نکرد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه "هدف اصلی دشمنان، ولایت فقیه به عنوان رکن رکین انقلاب بود"، افزود: در آغاز برای عوام‌فریبی مطالبات دیگری را بهانه این هدفگذاری کردند و وقتی فتنه به اوج خود رسید، مقصود واقعی فتنه‌گران چهره خود را آشکار و نمایان کرد.

تنگسیری با اشاره به گمراهی برخی از خواص گفت: دشمن با چینش و کنترل برخی از مهره‌ها که در حقیقت روزی در صف وفاداران و مدافعان نظامی اسلامی بودند، آنها را به سمت و جبهه‌ای برد که در صف مقابل نظام اسلامی ایستادند، اما در فضای غبارآلود فتنه 88 درایت، روشنگری و هدایتگری مقام معظم رهبری بود که کشتی انقلاب را از یک خطر سهمگین نجات داد و حق را از باطل نمایان کرد.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی در حافظه تاریخی ملت بیدار و انقلابی باقی خواهد ماند و گرامیداشت این رویداد در حقیقت ارج نهادن به سند درخشان بصیرت و آگاهی ملت انقلابی ایران است. دشمنان باید بدانند که با گذشت زمان، نمی‌توانند انقلاب ما را استحاله کنند. در 9 دی شاهد حضور نسل سوم و به تعبیری، نیروی قابل توجهی از افسران جنگ نرم بودیم که چیزی از نسل اول کم ندارند و در بزنگاه وارد میدان می‌شوند و به رهبری امام خامنه‌ای (مدظله)، از انقلاب و ارزش‌های سعادت‌آفرین و نجات‌بخش آن دفاع می‌کنند.

انتهای پیام

کد N33007

وبگردی