آفتاب

نمایندگان مجلس بیانیه ای را درباره حماسه 9 دی امضا کردند

نمایندگان مجلس بیانیه ای را درباره حماسه 9 دی امضا کردند

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت حماسه 9 دی ماه بیانیه ای را امضا کرده و در آن آورده اند که مردم ایران در 9 دی ماه بصیرت خود را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشته و ثابت کردند که این ملت در مکتب مترقی اسلام به درجه ای بالایی از بلوغ و تکامل رسیده اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در ادامه این بیانیه تصریح شده است: 9 دی ماه 1388 بی گمان یکی از ایام الله و روزهای فراموش نشدنی در تاریخ معاصر ایران است که باید همواره در حافظه تاریخی و سیاسی ملت ما باقی بماند و چراغ راه آینده شود.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: در این روز خشم و خروش مردم انقلابی ایران اسلامی مانند آتشفشانی گداخته فوران کرد و حماسه ای باشکوه پدید آورد.

نمایندگان مجلس در ادامه این بیانیه تصریح کردند: مردم که از خرداد تا دی ماه 88 شاهد قانون شکنی ها و ساختارشکنی ها بودند، مردمی که در طول چند ماه تهمت ناجوانمردانه و تقلب در انتخابات را شنیده بودند، مردمی که شاهد بیانیه های دشمن شادکن فتنه گران بودند، سرانجام با مشاهده بی حرمتی و اهانت فتنه گران به ساحت مقدس امام حسین (ع) در روز عاشورا یکباره به صورت خودجوش مانند سیلی خروشان به حرکت درآمدند و به فتنه گران داخلی و حامیان مستکبر خارجی آنها نشان دادند که ملت قهرمان ایران بر سر عهد و پیمانی که با رهبر کبیر خود بسته اند، پایبند و وفادارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز هم با اطاعت از رهبر معظم انقلاب همان راه را با وحدت و صلابت ادامه می دهند.

در این بیانیه تصریح شده است: ملت بزرگ ایران با حماسه 9 دی ماه روح امام (ره) و شهدای انقلاب را شاد کردند، دوستان انقلاب را در سراسر جهان دلگرم و امیدوار ساختند و دشمنان انقلاب را که به طمع خام افتاده بودند، ناامید کرده و چشم فتنه را کور کردند.

نمایندگان مجلس در بیانیه خود خاطرنشان کردند: مردم بزرگوار ایران در 9 دی ماه بصیرت خود را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که این ملت درمکتب مترقی اسلام به درجه ای از بلوغ و تکامل سیاسی رسیده که تحت تاثیر توطئه های شومی نظیر انقلاب های رنگی و مخملی و کودتاهای نرم قرار نخواهد گرفت.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امضاکننده این بیانیه ادامه می دهند: وظیفه خود می دانیم که از ملت بزرگ ایران که آفریننده حماسه 9 دی هستند صمیمانه سپاسگذاری کنیم و اطمینان داریم که این ملت، ملت با بصیرت به فتنه گران اجازه نخواهند داد دوباره در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور فعال شوند.

در پایان این بیانیه آمده است: در راه پرشکوهی که تا رسیدن به قله پرافختار پیروزی نهایی که پیش روی ما است نمایندگان مجلس مدافع آرمان های امام راحل و مطیع رهبر معظم انقلاب اسلامی و نگهبان ارزش هایی خواهد بود که حماسه 9 دی نماد آن است.

سیام(3)**9103**9132**1535
کد N32931

وبگردی