آفتاب
عضو کمیسیون آموزش:

وزیر علوم به دلیل تفاوت سلیقه سیاسی برخی نمایندگان با وی کارت زرد گرفت

وزیر علوم به دلیل تفاوت سلیقه سیاسی برخی نمایندگان با وی کارت زرد گرفت

یک عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حضور روز گذشته وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در مجلس گفت: تفاوت سلیقه سیاسی برخی نمایندگان باعث شد تا وزیر علوم از مجلس کارت زرد بگیرد.

محمود نگهبان‌سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، درباره جلسه روز گذشته نمایندگان با وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری گفت: برخی نمایندگان با رویکردهای مختلفی اعم از سیاسی به طرح سؤالاتی از وزیر علوم پرداختند که این سؤالات قبلا هم در کمیسیون آموزش مطرح شده بود و وزیر علوم به آنها پاسخ داده بود.

وی ادامه داد: از مهمترین انتقادهای مطرح شده، برخی انتصابات وزیرعلوم بود که بعضی از نمایندگان سؤال کننده حساسیت خاصی روی آنها دارند.

این عضو کمیسیون آموزش با اشاره به پخش کلیپی در جلسه روز گذشته مجلس که 16 آذر ماه در دانشگاه خواجه نصیر هم پخش شده بود، تصریح کرد: برخی نمایندگان این انتقاد را داشتند که وزیر علوم بر فضای حاکم بر دانشگاه‌ها نظارت نداشته و این کلیپ را به عنوان مدرک ارائه کردند.

نگهبان‌سلامی با تأکید بر اینکه تفاوت سلیقه سیاسی باعث شد تا فرجی‌دانا از مجلس کارت زرد بگیرد، خاطرنشان کرد: بیشترافراد سؤال کننده عضو جبهه پایداری بودند.

وی به پاسخ‌های فرجی‌دانا به نمایندگان اشاره کرد وافزود: وزیرعلوم معتقد است کسی که به عنوان وزیر به مجلس پیشنهاد شده است قطعا استعلامات لازم درباره آنان صورت گرفته و عدم کسب رأی اعتماد به معنی عدم صلاحیت‌ آنها در سایر پست‌ها نیست، به نظر می‌رسید فرجی‌دانا با تکیه بر مباحث تخصصی و کارشناسی تأکید دارد که نظام آموزش عالی کشور احتیاج به بکارگیری همه نیروهای متخصص موجود در متن نظام دارد.

انتهای پیام

کد N32733

وبگردی