آفتاب
با صدور بیانیه ای عنوان شد:

هشدار جمعیت رهپویان نسبت به بازگشت عاملان فتنه 88 به برخی مناصب حساس/ تقدیر از مواضع اخیر رئیس جمهور درباره 9 دی

هشدار جمعیت رهپویان نسبت به بازگشت عاملان فتنه 88 به برخی مناصب حساس/ تقدیر از مواضع اخیر رئیس جمهور درباره 9 دی

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در بیانیه ای ضمن تقدیر از موضع اخیر رئیس جمهور محترم درباره 9دی اعلام کرد: امروز عده ای با سوءاستفاده از شعار اعتدال دولت یازدهم به دنبال احیای افراطی گری در جامعه اند. مردم انقلابی ایران اسلامی انتظار ندارند در حالیکه دشمن با تشدید تحریمها به دنبال انتقام گیری از حماسه 9 دی ملت است، شاهد بازگشت خزنده عاملان و حامیان فتنه 88 ـ به عنوان بزرگترین ظلم و افراط تاریخ انقلاب ـ به برخی مناصب حساس در برخی وزارتخانه ها باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر متن بیانیه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به مناسبت چهارمین سالگرد 9 دی به این شرح است:

بسمه تعالی

امسال چهارمین سالگرد یوم الله 9 دی در شرایطی متفاوت از سالهای گذشته گرامی داشته می شود و آن اینکه انتخابات ریاست جمهوری دیگری با حضور گسترده مردم خلاف خواست دشمنان انقلاب برگزار شده است. رئیس جمهور منتخب تنها چندصد هزار رای بیش از حدنصاب لازم کسب نمود تا سند غیرقابل انکار دیگری بر امانت داری نظام نسبت به آرای مردم و مهر تایید دیگری بر فرآیند مردمی اجرا و نظارت بر انتخابات در ایران اسلامی باشد.

حماسه 9 دی با حضور میلیونی مردم ماندگار شد، اما وظیفه تبیین ابعاد عمیق این خروش عظیم همچنان برعهده صاحبان تحلیل و اندیشه باقی است تا نگذارند بزرگداشت این حماسه در حد شعار باقی بماند و ریشه های عمیقش به تدریج فراموش شود.

عده ای غافل یا عامل دشمن، با سوء نیت یا سوءفهم خود، فتنه 88 را سوءتفاهم می نامند. مگر می توان همراهی در عملیات ده ساله دشمن علیه انقلاب را سوءتفاهم نامید؟! مگر می توان ظلم بزرگ تهمت تقلب به نظام اسلامی روئیده بر خون شهدا را سوءتفاهم خواند؟! مگر می توان تلخ کردن کام مردم از جمهوریت 85 درصدی شان در انتخاباتی بی نظیر را سوءتفاهم دانست؟! مگر می شود کشته و شهید شدن عده ای از مردم را در اثر اردوکشی خیابانی غیرقانونی فتنه گران تنها ناشی از سوءتفاهم دانست؟! مگر کسی می تواند روزه خواری و نفی آرمان فلسطین در روز قدس و سردادن شعار جمهوری ایرانی را سوءتفاهم بداند؟! چه کسی به خود اجازه می دهد، پاره کردن تصویر نورانی امام خمینی (ره) در روز دانشجو را سوءتفاهم بنامد؟! از همه اینها بالاتر، آیا آتش زدن خیمه های عزای حسینی و هلهله و شادی کردن در روز عاشورا و خداجو نامیدن مسببان آن هم سوءتفاهم بود؟! اگر چنین است که نیست، پس اصل تقابل امام حسین (ع) با یزید نیز سوءتفاهم بود؟! امروز روشن و آشکار است که اتاق فرمان حمله به خیمه های امام حسین (ره) در عاشورای 88 ایران و حمله کنندگان امروز به مرقد مطهر حضرت زینب (س) در سوریه یکی است.

همچنانکه عاشورا پناهگاه همه دلدادگان امام حسین (ع) است، همچنانکه 22 بهمن 57 به آحاد مردم تعلق دارد و همچنانکه عشق به امام راحل (ره) و خط نورانی ولایت فقیه جناحی نیست، 9 دی نیز فراتر از دسته بندی سلایق مختلف گروههای خانواده انقلاب است. 9 دی نمایش قدرت خودی های انقلاب در برابر غریبه های امیدوار شده از آتش فتنه ای برنامه ریزی شده بود.

9دی در عمل نشان داد که ابرهای متراکم خشم مردم اگر مدتها نبارد، تنها از صبر برخواسته از بصیرت آنهاست و آنگاه که باریدن گرفت چنان سیل عظیمی به راه انداخت که فرصت کوچکترین واکنش را از رئوس خارجی و سران داخلی فتنه سلب و حکم سنگین طرد فتنه گران از آغوش ملت را صادر و اجرا نمود. انزوای سران داخلی فتنه حداقل و کمترین تبعات برای کسانی است که با شعار قانون گرایی و ادعای پیروی از خط امام شروع به فریب عده زیادی از مردم کردند و نهایتا با دستان آلوده به خیمه های سوخته عزای حسینی رسوا شدند. با سیاهه ای از جرایم مصداق محاربه، آیا کوبیدن عده ای کج فهم بر طبل توخالی رفع حصر بدون عذرخواهی، محاکمه و مجازات معنایی جز تلاش برای احیای افراطی گری در جامعه دارد؟ فتنه گران و حامیان آنها نمی توانند طلبی جز محاکمه و رسیدن به اشد مجازات از مردم و نظام اسلامی داشته باشند.

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از موضع اخیر رئیس جمهور محترم درباره 9دی هشدار می دهد که امروز عده ای با سوءاستفاده از شعار اعتدال دولت یازدهم به دنبال احیای افراطی گری در جامعه اند. مردم انقلابی ایران اسلامی انتظار ندارند در حالیکه دشمن با تشدید تحریمها به دنبال انتقام گیری از حماسه 9 دی ملت است، شاهد بازگشت خزنده عاملان و حامیان فتنه 88 ـ به عنوان بزرگترین ظلم و افراط تاریخ انقلاب ـ به برخی مناصب حساس در برخی وزارتخانه ها باشند.
 

کد N32488

وبگردی