آفتاب
/ایرانیان، امتی ولایت‎مدار/

9 دی ترجمان ثبات جمهوری اسلامی بود

9 دی ترجمان ثبات جمهوری اسلامی بود

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 9 دی ترجمان ثبات جمهوری اسلامی بود، گفت: برخوردهای سیاسی و امنیتی نمی‌توانست فتنه 88 را خنثی کند؛ این فتنه تنها با حضور مردم برطرف می‌شد که در 9 دی این اتفاق به وقوع پیوست.

احمد بخشایش اردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، اظهار کرد: مردم وقتی دیدند عاشورا نیز مورد بی حرمتی قرار گرفته وارد میدان شدند و بساط فتنه را از بین بردند، از همین رو 9 دی را یوم الله می‌نامند. در واقع 9 دی ترجمان ثبات جمهوری اسلامی بود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا پیش از 9 دی دشمنان خارجی و داخلی این نظام خوشحال بودند که توانسته‌اند در کشور چالشی بزرگ به وجود بیاورند و دو دستگی ایجاد کنند، اما با حضور مردم در حماسه 9 دی، دشمن فهمید که این نظام ریشه تنومندی در دین و متن مردم دارد.

وی ادامه داد: دشمن با حضور مردم در این روز به نتیجه رسید که مردم ایران در هر لحظه‌ای احساس کنند که جمهوریت و اسلامیت نظامشان در خطر است به صحنه خواهند آمد و تا پای جان از آن دفاع خواهند کرد.

بخشایش اردستانی تصریح‌کرد: دشمن زمانی که در فتنه 88 شکست خورد، اقدام به اعمال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی نمود تا بلکه بتواند از این طریق به اهداف خود دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه برخی جریان‌های اصولگرا به خصوص جبهه پایداری بنا دارند این حماسه را به نام خودشان ثبت کنند، گفت: 9دی به عنوان یک حماسه ملی متعلق به همه آحاد مردم است و به همین خاطر هیچ گونه گروه یا حزبی نمی‌تواند آن را به نام خود ثبت کند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی افزود: حماسه 9 دی یوم‌الله است، از همین روی باید آن را تکریم کنیم. برخی رسانه‌ها دوست ندارند فتنه 88 را تکریم کنند، چون 9 دی سیلی مردم به آن‌ها بود.

انتهای پیام

کد N32420

وبگردی