آفتاب
لیگ والیبال برتر کشور؛

سرمربی باریج اسانس کاشان: تیم ما مستحق پیروزی مقابل کاله بود

سرمربی باریج اسانس کاشان: تیم ما مستحق پیروزی مقابل کاله بود

کاشان- ایرنا- سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان گفت: بازیکنان تیمم با ارایه یک بازی بی نقص مستحق پیروزی مقابل تیم قدرتمند کاله آمل بودند.

ˈمصطفی کارخانهˈ شامگاه یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: بازیکنان باریج اسانس با داشتن ذهن قوی و انسجام تاکتیکی در برابر کاله خوش درخشیدند و توانستند نهمین برد سه امتیازی خود را در لیگ کسب کنند.

وی، تیم کاله را تیم قدرتمند و با توانمندی بالا خواند و افزود: برتری در برابر تیمی همچون کاله که از بازیکنان و کادر فنی باتجربه ای بهره می برد شایستگی های تیمی باریج اسانس را ثابت می کند.

وی با اعلام رضایت از عملکرد تیمش در نیم فصل اول لیگ تصریح کرد: باریج اسانس با کسب عنوان قهرمانی نیم فصل اول و نمایش بازی های کم اشتباه توانست بر اساس هدفگذاری های تعیین شده خود پیش برود.

سرمربی باریج اسانس کاشان ادامه داد: در نیم فصل دوم رقابت تیم ها خیلی دشوارتر خواهد شد و بازیکنان باریج اسانس باید با حفظ شادابی و انگیزه بالای خود به استقبال دیدارهای آینده خود بروند.

کارخانه در مورد برنامه تمیش برای فصل نقل و انتقالات نیم فصل گفت: برای از بین بردن نقاط ضعف و تقویت تیم خود با چند بازیکن مذاکراتی داشته ایم که تا چند روز دیگر قراردادشان برای پیوستن به تیم باریج اسانس بسته خواهد شد.

تیم والیبال باریج اسانس کاشان در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر والیبال عصر امروز (یکشنبه) موفق شد در سالن ورزشی ˈکتابچیˈ کاشان، تیم کاله آمل مدافع عنوان قهرمانی را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

تیم باریج اسانس کاشان در نیم فصل اول بازی های لیگ برتر والیبال از مجموع 11 بازی خود صاحب 9 برد و دو باخت شد و با 27 امتیاز با ایستادن در صدر جدول توانست خود را به عنوان قهرمانی نیم فصل اول معرفی کند.

باریج اسانس در نخستین بازی دور برگشت خود روز یکشنبه آینده پانزدهم دیماه میهمان تیم دوم جدول رده بندی یعنی میزان مشهد خواهد بود.

7565**545**1504
کد N32309

وبگردی