آفتاب

وضعیت بودجه‌ای سازمان خصوصی‌سازی در کمیسیون اقتصادی بررسی شد

وضعیت بودجه‌ای سازمان خصوصی‌سازی در کمیسیون اقتصادی بررسی شد

یک عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: با حضور رییس سازمان خصوصی‌سازی موضوعات مرتبط با این سازمان در لایحه بودجه بررسی و صحبت‌هایی درباره شرایط کنونی این سازمان و نیازهای آن مطرح شد.

موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خاطرنشان کرد: در جلسه امروز علاوه بر رییس سازمان خصوصی‌سازی، معاونین و نمایندگانی از معاونت برنامه‌ریزی استراتژیک ریاست جمهوری حضور داشتند و پیشنهادی درخصوص لایحه بودجه مطرح و بررسی شد، اما موضوع خاصی در جلسه امروز به تصویب نرسید.

وی افزود: نمایندگان انتقاداتی نسبت به موضوع شرکت‌های خصولتی و واگذاری به شرکت‌های شبه‌دولتی در چارچوب اصل 44 داشتند که قرار شد در ادامه راه این موضوعات بررسی و مورد تبادل‌نظر قرار گیرد.

نماینده فلاورجان در مجلس در پایان تصریح کرد: با توجه به مدت کمی که رییس جدید سازمان خصوصی‌سازی در این سازمان مستقر شده است، مقرر شد در جلسات بعدی برخی از خواسته‌ها و نیازهای جدید سازمان خصوصی‌سازی به اعضای کمیسیون منتقل و در ارتباط با آنها تصمیم‌گیری شود و رییس سازمان خصوصی‌سازی ابراز امیدواری کرد که ارتباط این سازمان با کمیسیون تخصصی، اقتصادی در مجلس شورای اسلامی بیش از گذشته باشد.

انتهای پیام

کد N32222

وبگردی