آفتاب

نماینده آمل: مجلس قصد ندارد چوب لای چرخ دولت بگذارد

نماینده آمل: مجلس قصد ندارد چوب لای چرخ دولت بگذارد

تهران- ایرنا-نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند رییس جمهوری برای برخی پل عبور است، اما مجلس قصد ندارد چوب لای چرخ دولت بگذارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عزت الله یوسفیان ملا عصر یکشنبه در جلسه هفتگی انصار حزب الله با موضوع فتنه 88 و حماسه 9دی، این مطلب را بیان کرد.

وی گفت: یقین بدانید عده ای آقای روحانی را پل عبور می دانند، اما تا وقتی که مقام معظم رهبری او را تایید کرده است و حکم تنفیذ رهبر معظم انقلاب را دارد ما از وی حمایت می کنیم.

یوسفیان ملا ادامه داد: می دانیم خیلی ها دوست دارند این پل عبور را هم کنار بزنند که خوشبختانه میان همین افراد شاهد اختلافاتی هستیم که انشاالله سبب خیر شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی به اظهارات جدید سعید حجاریان در خصوص مجلس اشاره کرد و گفت: خیلی از دوستان حجاریان به آمریکا پناهنده شده اند و سوال من این است که آیا رییس جمهوری آمریکا، آلمان و فرانسه حق انحلال مجلس را دارند؟

یوسفیان ملا افزود: شاید در کشورهای جهان سوم چنین اختیاری به رییس جمهوری داده باشد اما نکته جالب اینجاست که آقایان دموکراسی را همیشه به نفع خود تعبیر می کنند.

وی اظهارداشت: اگر نگاهی به کشورهای همسایه بیندازیم متوجه می شویم یکی از دلایلی که آن ها نمی توانند امنیت خود را تامین کنند این است که از نبود مظهر امنیت در کشور خود رنج می برند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، مظهر امنیت در کشورمان را وجود مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: یکی از دلایلی که کشور ما با وجود همه سختی ها، جزیره ثبات محسوب می شود، وجود رهبری است چرا که می می بینیم یک ادوارد اسنودن توانست آمریکا را بهم بریزد اما آنان برای ما هزاران ادوارد اسنودن درست می کنند اما اتفاقی در ایران نمی افتد که این به برکت وجود رهبری است.

سیام(3)1346**9254**1535
کد N32031

وبگردی