آفتاب
همایش وقف و رسانه

ربیعی خبر داد: رشد 7 برابری موقوفات در کشور

ربیعی خبر داد: رشد 7 برابری موقوفات در کشور

رییس پنجمین همایش وقف و رسانه از رشد 7 برابری موقوفات در کشور در سایه تلاش‌های اصحاب رسانه،‌ مطبوعات و جامعه هنری خبر داد.

رییس پنجمین همایش وقف و رسانه از رشد 7 برابری موقوفات در کشور در سایه تلاش‌های اصحاب رسانه،‌ مطبوعات و جامعه هنری خبر داد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسن ربیعی سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه در پنجمین همایش وقف و رسانه که با عنوان "وقف،‌ رسانه و حماسه اقتصادی" در تالار وحدت برگزار می‌شود، به اهداف این همایش اشاره کرد و افزود: تعامل مستمر، موثر و هدفمند با رسانه‌های جمعی،‌ توسعه زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های رسانه‌ای سازمان اوقاف، توجه اثرگذار رسانه و بهره‌گیری از این ابزار و ارتقای آگاهی و شناخت مردم نسبت به آثار و برکات وقف از جمله اهداف این همایش است.

وی ادامه داد: در طول 5 دوره گذشته این همایش را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌های جمعی کشور برای احیاء و بهره‌وری موقوفات گذشته و ایجاد وقف‌های جدید متناسب با نیازهای جامعه و همچنین ارتقای شناخت مردم از جایگاه ائمه (ع) و فرزندان آنان در ایران دنبال کردیم تا بتوانیم فرهنگ وقف و امامزادگان را از طریق ابزارهای رسانه‌ای به مردم معرفی کنیم.

رییس پنجمن همایش وقف و رسانه با اشاره به این‌که «به برکت این همایش‌ها شاهد دستاوردهای فراوان در حوزه رسانه و وقف بوده‌ایم» گفت: اولین ثمره آن شناخت خود اصحاب رسانه از وقف بوده که امروز رسانه‌ها سفیران وقف برای معرفی و شناساندن این سنت الهی در جامعه هستند.

ربیعی خاطرنشان کرد: در سایه برگزاری این همایش‌ها و تلاش‌های اصحاب رسانه، ائمه جمعه و جماعات،‌ هنرمندان و شخصیت‌های دارای نفوذ کلام شاهد رشد 7 برابری موقوفات قبل از برگزاری این همایش‌ها هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: امروز دیگر وقف در بین عموم مردم مقوله ناشناخته نیست که با تلاش اصحاب رسانه و هنر توانسته‌ایم تا حدودی آثار و برکات وقف را برای مردم تبیین و معرفی کنیم.

انتهای پیام

کد N30488

وبگردی