آفتاب
رییس حفاظت اطلاعات دادگستری لرستان:

مقابله با هجمه نرم توسط یکی دو نهاد به سرانجام نمی‎رسد

مقابله با هجمه نرم توسط یکی دو نهاد به سرانجام نمی‎رسد

رییس حفاظت اطلاعات دادگستری لرستان گفت: مقابله با هجمه نرم توسط یکی دو نهاد به سرانجام نمی‎رسد.

رییس حفاظت اطلاعات دادگستری لرستان گفت: مقابله با هجمه نرم توسط یکی دو نهاد به سرانجام نمی‎رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، کاظمی اظهار کرد: امروز دشمن منابع اقتصادی، آبی و سرزمینی ما را به شکل فیزیکی مورد هجوم قرار نداده بلکه به طریقی گسترده‎تر هجمه وارد کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن فکر فرزندان و بنیان‎های اعتقادی، فقهی و فرهنگی ما را مورد هجمه قرار داده است، افزود: باید کار فکری و فرهنگی را با کار فکری و فرهنگی پاسخ داد.

کاظمی با اشاره به اینکه در میدان جنگ نرم دستگاه‎های قضایی و انتظامی تلاش بسیار بالایی داشتند، اظهار کرد: کمتر روزی دیده می‎شود که شهدایی در مقابله با اشرار تقدیم نظام نکنیم.

رییس حفاظت اطلاعات دادگستری لرستان با طرح سئوالاتی مبنی بر این که آیا تاکنون توانسته‎ایم هجمه دشمن را مهار کنیم؟ و جلوی تبعات و آثار منفی طلاق را بگیریم؟ بیان کرد: حتی اگر توانسته‎ایم تأثیری داشته باشیم، اما کارکردمان در مقابل عملکرد دشمن کم است.

وی اظهار کرد: همانگونه که در بحث انقلاب و تداوم آن و دفاع مقدس همه ملت با ایمان و عقیده در میدان حاضر شدند، امروز هجمه نرم با فعالیت یکی دو نهاد به سرانجام نمی‎رسد.

کاظمی گفت: اگر اقدامات جدی فرهنگی در جامعه انجام شود خیلی از پرونده‎ها تشکیل نمی‎شود.

رییس حفاظت اطلاعات دادگستری لرستان با اشاره به اینکه بسیاری از اختلافات حقوقی و جزایی ناشی از عدم اطلاع‎رسانی و آگاهی است، افزود: بیشتر افرادی که به زندان معرفی می‎شوند به خاطر ضمانت و عدم بازپرداخت وام بوده است.

وی گفت: سنگین‎ترین برخوردها و مجازات‎ها مربوط به سوداگران مواد مخدر است.

انتهای پیام

کد N30487

وبگردی