آفتاب
لاهوتی در مخالفت با لایحه اجرای محکومیت های مالی:

با تصویب این لایحه هر فردی پول داشته باشد، تخلف می کند

با تصویب این لایحه هر فردی پول داشته باشد، تخلف می کند

در حوادث رانندگی سالانه حدود 20 هزار نفر کشته می‌شوند و نگرانی آن وجود دارد، که با کاهش زندانیان ناشی از بدهی های دیه دقت عمل های لازم صورت نگیرد.

نماینده مردم لنگرود تاکید کرد: با تصویب این لایحه زندان مخصوص افرادی خاص خواهد بود و هر کس پول داشته باشد تخلف می کند و پولش را می پردازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با لایحه نحوه اجرای محکومیت های مالی گفت: این طرح در راستای کاهش تخلفات مالی است و با این نگاه لایحه مثبتی است اما باید توجه کرد که با تصویب این لایحه زندان مخصوص افرادی خواهد بود که هر کس پول داشته باشد تخلف می کند و پولش را می پردازد.

وی افزود: در حوادث رانندگی سالانه حدود 20 هزار نفر کشته می‌شوند و نگرانی آن وجود دارد، که با کاهش زندانیان ناشی از بدهی های دیه دقت عمل های لازم صورت نگیرد.

لاهوتی همچنین در خصوص محکومیت های مالی مربوط پرونده‌های طلاق ابراز کرد: مهریه یک حق شرعی است و اگر فرد مهریه را پرداخت نکند محکومیت حبس متوجه وی است اما اگر شرایط را آسان کنیم باب طلاق باز می‌ شود و تصمیم به طلاق بسیار آسان خواهد بود.

وی با بیان اینکه 13 یا 14 میلیون پرونده قضایی در دست بررسی است، ابراز کرد: این لایحه در راستای کاهش تعداد زندانیان تبیین شده است و این ستودنی است.

کد N30473

وبگردی