آفتاب

مصباحی مقدم: دستور رییس جمهوری برای شناسایی و مجازات ویژه خواران ارزنده است

مصباحی مقدم: دستور رییس جمهوری برای شناسایی و مجازات ویژه خواران ارزنده است

تهران - ایرنا - حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه، رشد اقتصادی نیازمند مبارزه با فساد اقتصادی است، گفت: دستور رییس جمهوری برای شناسایی و مجازات ویژه خواران ارزنده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مصباحی مقدم گفت: نظام اقتصادی و رشد و پیشرفت آن در هر کشور نیازمند مبارزه به ویژه خواری ها و مفاسد اقتصادی است که در همین راستا باید دستور رییس جمهوری را به فال نیک بگیریم.

رییس کمیسیون تلفیق مجلس گفت: دستو رییس جمهوری مبنی بر شناسایی و مجازات ویژه خواران و صاحبان درآمدهای غیر موجه کار بسیار خوب و ارزنده ای است که باید با جدیت دنبال شود.

رییس کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر اینکه، رشد اقتصادی نیازمند مبارزه با فساد اقتصادی است، افزود: نظام اقتصادی و رشد و پیشرفت آن در هر کشور نیازمند مبارزه با ویژه خواری ها و مفاسد اقتصادی است.

وی تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم در خانه ملت از رییس جمهوری به خاطر دادن چنین دستوری تشکر می کنم، چرا که اطمینان دارم این کار باعث رضایت شهروندان و جلوگیری از فساد اقتصادی در کشور خواهد شد.

رییس جمهوری روز شنبه به اسحاق جهانگیری معاون اول خود، دستور داد تا اقدامات لازم برای شناسایی و مجازات کسانی که با تبانی و سوء استفاده از امتیازات خاص، زمینه ویژه خواری و درآمدهای غیرموجه را فراهم کرده اند، صورت گیرد.

سیام 1535
کد N30448

وبگردی