آفتاب

عملیات برق آسای ارتش سوریه علیه تروریستها

عملیات برق آسای ارتش سوریه علیه تروریستها

منابع سوری از هلاکت سرکرده گردان تروریستی موسوم به امجادالشام و عملیاتهای ویژه نیروهای ارتش در حومه دمشق و حلب که به کشته شدن دهها تروریست مزدور از جمله چندین یمنی و فلسطینی منجر شد، خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، عملیات ویژه و برق آسای نیروهای ارتش علیه تجمعات تروریستها در عدراالبلد، دوما، مدیرا، الزبدانی و الرحیبه، سبب وارد آمدن ضربات محکم به مزدوران خارجی شد که طی آن شمار زیادی از تروریستهای جبهه النصره و آنچه لواء الاسلام نامیده می شود، به هلاکت رسیدند که در میان آنها چندین یمنی و فلسطینی هم به چشم می خورند.

نیروهای ارتش همچنین با منهدم کردن مقرهای تروریستهای در روستاها و مناطق مختلف حلب، 20 تروریست را به هلاکت رساندند. سه خودرو تروریستها نیز در منطقه السعن منهدم شد.

به گفته منابع سوری، بلال البشاش سرکرده گروه تروریستی موسوم به گردان امجادالشام در عملیات نیروهای ارتش در منطقه مدیرا به هلاکت رسیده است.

از سوی دیگر دو شهروند سوری در حملات خمپاره ای تروریستها به حرستا واقع در حومه دمشق زخمی شدند.

حلب و حومه لاذقیه نیز شاهد ادامه عملیات پاکسازی بود که طی آن دهها نفر از تروریستهای مزدور به ویژه در اطراف زندان مرکزی حلب به هلاکت رسیدند و چند خدرو حامل سلاح و مهمات آنها هم منهدم شد.

هلاکت یکی از سرکردگان جبهه النصره در حمص

از سوی دیگر عبیده النق یکی از سرکردگان جبهه تروریستی النصره در عملیات نیروهای ارتش در حمص به هلاکت رسید.

دست کم 20 تروریست در منطقه السعن کشته و سه خودرو حامل سلاح متعلق به آنها هم منهدم شد.

در منطقه درعاالبلد و اطراف مسجد الحمزه و گمرک، شماری از تروریستها به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر انفجار یک بمب دست ساز در محله مسکونی قدوربک در شهر القامشلی سبب زخمی شدن یک شهروند سوری شد.

 

کد N30421

وبگردی