آفتاب
لاریجانی عنوان کرد:

کاهش آلودگی هوا و حل مشکل ریزگردها محور گفتگوهای جلسه غیرعلنی مجلس با ابتکار

کاهش آلودگی هوا و حل مشکل ریزگردها محور گفتگوهای جلسه غیرعلنی مجلس با ابتکار

رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس سازمان محیط زیست گفت: در این جلسه گزارشی از آلودگی هوا در برخی از شهرهای مهم ارائه شد و بر لزوم پیدا کردن مسیر روشن برای کاهش آلودگی هوا و حل مشکل ریزگردها تاکید شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

در ابتدای جلسه لاریجانی در خصوص برگزاری جلسه غیرعلنی گفت: رئیس سازمان محیط زیست در این جلسه گزارشی را ارائه دادند. با توجه به آلودگی هوا در کشور و برخی شهرهای مهم و لزوم تدبیر لازم برای این موضوع و پیدا کردن مسیر روشن برای آلودگی هوا مسائلی مطرح شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه همچنین برخی مشکلات زیست محیطی، جنگل ها و همچنین ریزگردها که متاسفانه استان های جنوبی را درگیر خود کرده است، مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از وضعیت زیست محیطی کشور ارائه شد.

وی تاکید کرد: بر این اساس مقرر شد در زمینه پیشنهادات هم مجلس حمایت کند و هم دولت با جدیت حل مشکلات را دنبال کند.

به گزارش مهر، در جلسه غیرعلنی امروز معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست گزارشی از وضعیت آلودگی هوا در شهرهای صنعتی، راهکارهای کاهش آلودگی هوا و لزوم افزایش بودجه سازمان محیط زیست ارائه داد.

 

کد N30315

وبگردی