آفتاب
/ایرانیان، امتی ولایت‌مدار/

محمدصادقی: پیام حماسه 9 دی اعلام پیوند همیشگی مردم با ولی‌فقیه است

محمدصادقی: پیام حماسه 9 دی اعلام پیوند همیشگی مردم با ولی‌فقیه است

نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: پیام حماسه 9 دی، اعلام پیوند همیشگی مردم با ولی‌فقیه است.

شاهین محمدصادقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی بود که با رهبری امام خمینی (ره) و با حضور ملت شکل گرفت و با همین پایه و محتوای اسلامی تداوم پیدا کرد.

وی ادامه داد: در گذشته ارتباط امت با امام خمینی (ره) ضامن بقای انقلاب اسلامی بود و هم اکنون نیز ارتباط امام خامنه‌ای با مردم این نتیجه را دارد که البته به مذاق برخی خوش نیامد.

محمدصادقی گفت: در فتنه سال 88، افرادی موجه فریب خوردند و مستمسکی به دست مغرضان دادند و شرایطی فراهم شد که پایه‌های انقلاب و به‌خصوص رهبری یعنی اصل ولایت فقیه، مورد هجمه واقع شود و دشمنان برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران، هر چه بیشتر امیدوار شوند.

این نماینده مجلس ادامه داد: با توجه به این مسائل، مردم در روز 9 دی با حضور خود، حمایتشان را از ارکان نظام جمهوری اسلامی و به‌خصوص اصل ولایت فقیه و اسلامیت نظام اعلام و از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کردند.

محمدصادقی با بیان اینکه حماسه 9 دی ثابت کرد که رهبری و ملت رابطه‌ای ناگسستنی دارند و این حماسه، امیدهای دشمنان که با کج فهمی افراد داخلی ایجاد شده بود را به یاس تبدیل کرد، گفت: 9 دی حماسه‌ای مردمی بود و باید بماند و دشمنان خارجی و فتنه‌گران بدانند که انقلاب همچنان محکم است و خواهد بود.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت:علاوه بر پیام حماسه 9 دی مبنی بر پیوند رهبری و مردم، پافشاری مردم بر ارزش‌ها و دفاع از اسلامیت نظام، مردم اعلام کردند که اقدامی که از سوی دشمنان علیه نظام و انقلاب انجام می‌شود با تدبیر مقام معظم رهبری و حضور مردم بی‌نتیجه خواهد ماند.

انتهای پیام

کد N30210

وبگردی